Sunday, February 22, 2015

Honeymoon Kambing

Assalamualaikum selamat sore. Nak tahu tak kenapa 'Honeymoon Kambing'? Haa mai usha kejap. Ceritanya bermula begini. Ini semua planning omma aku rasanya hehe. Sempana cuti ghaya dan aku pun cuti semester beberapa hari ja. Hmmm sob sob. 

RoadtoPenang Part 1

 Rasanya orang orang Malaysia tahu dekat mana gambar diatas ye ye. Tapi buat yang tak tahu, aku ada dekat atas jamban ehh silap Jambatan Pulau Pinang Kedua boom kebaaaboom. Sebenarnya dah dua kali lalu sini tapi perasan jakun tetap ada bila aku dan dua lagi hero malaya sampai sinun wehee.

 Check in hotel cap ayam je, nak cap naga tunggu akak jadi matron! Wohooo..



 Haa todiaaaaaa todiaaaa KAYU NASI KANDAQ baq hangg. Sayangnya tutup. Jadinya kami makan dekat kedai adik dia, Nasi Kandar adik. Hahahaha tipu tipu. Please dont trust stranger!

Gambar dari photographer tersohooooooor, it's me!

 This photo taken by me from Japanese Garden PNG. Haaa todiaaa kena laa speaking dah nama tempat pun english style. Dekat tempat aku tak da dah orang jual ayaq yang depa boh dalam bekas ayaq dari ais macam ni. Huuuu


 The two sweet and lovely princess mat jeghoo (my father)

 Nice photo from my young and cute but loqlaq awi syamir. Gambar ni sebenarnya nak tunjuk bunga ala ala lavendar (belah kanan) tapi gambar aku pulak yang hampir separuh wehee.

Photo also taken by awi syamir.

So not the end of the story, will be continued in the next post. Hahaha balik kepada Honeymoon Kambing, ia bermaksud cuti cuti tahun 2015 hahaha made by me. Ok bye

Hashtag seme gambar ori non edit ahaks!

No comments:

Post a Comment