Friday, April 23, 2010

salam salam :)

assalamualaikum, dari sehari ke sehari aku nk updated blog neh. tp skrg baru dpt :D busy la skrg neh. yelo, tgk org lah kan. haha, dgn tusyen nye, sekolah lg, kerja2 sekolah. aduhh, fenin2 tapi nak buat mcm mane kan.. dah tggungjwb. huu, mcm2 dh jd kt sekolah tuh, bykk sgt lah. klau nk story pon mybe tkkan abeh smpai lusa tulat :D ape yg dh jd tu biar lah kan. yg penting jgn ulang lg.

background baru? memg pon, haha.. bosan ng background lame.. buruk kot. emm, esok skolah. tp tau lah ku neh kan.. lazy :D lgpon mesti rmai tk dtg.. tau la kan semua nye satu perangai same :D kahkah.. n aku tk dtg sbb byk bnde nak buat kat umah.. tp tk tau lah akn siap ke tk :D sbb aku pon tk tau nk wt bnde lain.. selain homework yg btimbun2 tuhh.. huhu, merana betol pmr candidates neh.. belom lg spm. fuhh, tk tau lah kawe :D

sekrg neh aku dh kurg activ dgn lamn2 web neh.. sbb mcm2 kes dh ade kan. aku pon, dgr je prob sekolah pasal semua neh, teros aku cuak.. haha, aku tak buat salah ape2 sal sekolah. tp tkot kene JERAT. yelah.. org neh kite tk tau prangai nye kan.. skrg neh org yg digelar PEREMPUAN pon dh pndai nk m'aniaya kawan sendiri.. punye lah geram aku neh kan.. sanggup betol kwn mkn kwn.. aku menyesal gile lah kwn ng kau :D betol lah ckp ibu, yg die memg tk lyk jd sahabat untk sape2, kecuali yg sekepale,seperangai dgn die.. hmm.

somebody help.. krdt aku tk de..... dh abis :(( tgl 0.00sen je.. nak tpup. tp income tk de. huu, tepakse lah memati kan hp tuh :(( huu. abang neh tk msg2 adk pon. p mna??? huh, takpelah :) i know you in trouble. just rileks with your holiday okay :) ily..


No comments:

Post a Comment