Monday, May 3, 2010

hari berganti hari.

assalamualaikum, finally dpt jgak aku update blog neh dn tenteram nye :D haha, yelah mane bole updated kalo tgh org kaco idak? hihi, apesal lah.. emm, hari berganti hari kan. esok sekolah, waduh waduh.. malas aku. tapi tetap kene pegi kan, tu lah aten, dh biase sgt cuti je koje nye. hope esok akn lebih bhgia  :) harini mood ok2 je kot. sbb aku dh mls nak amik port hal2 laen, selaen sekolah, sekolah, sekolah. hurr! cepat2 lah abis spm kan. hahahaha :D ade mkne tuhh. 


hari petunangan cikjah pon dh selesai, tgu majlis prsandingan pulak. aduhh, kesian nenek aku tgk, alone je wat keje, tp nasib baik lah die ade sorg dayang die ni kan :) aku lah kot, hey, aku tlg tau nenek aku. malas malas aku pon. bkn cm korg, goyang kaki je kan. hehe, maaf. emm, best jgak lah sabtu haritu, meriah jgk. penat kot :) semua pink dohh :D haha, tk sgke cntik gile baju yg nenek pilih untuk aku,ibu n makngah. hehe, nenek lg lah cantikcantik kan. hehe, selamat bertunanglah cikjah :)


hari ahad nye pulak aku plan aku tknk pegi sekola, sbb ahad pagi tu ibu abah keje, aku sorg je tgl kat rumah, adk2 pon tido rumah nenek, tsyen pon cdg nk pegi, tp malas nk bangon pulak :D hahaha. tido smpai lah msok wktu zohor bru bngon ank dara ibu ni, hei, ape nk jd lah kan :D haha. bgon je aku g mandi, and perot terase gile lapar. aku nk call ibu, ttbe maxis line tk ok, hurr, memg bengang gile lah kan. hp tu dh sakit dh kene ketok2 kat meja. haha, lepas ibu blik umah je die msg soh siap2 nak keluar, aku pon ape lg, dgn semgtnye siap. belum smpat gosok tudg ibu dh t'hon2 kat dpn rumah, haha. nenek bg mknan, die soh aku mkn dulu bru keluar sekali, dh siap semua kami g mah moyang, anta dulang tokandak, lame jgak dok situ smpai tk sedar dh pkol 700mlm. hehe, mane tak nye, rancak benau becrita pasal zman mude2 moyang n nenek dulu, byk jgk inform yg aku dpt, :D hahaha, rupe2nye atok n nenek ni dulu org berada lah jgak, huhuu, betuah cucu nye dpt nenek yg cntik :) byk lah yg moyang cter habis tebongkar :D haha.


lepas g mah moyang kami pon p tesco, beli lah mnyk mustajab yg aku ingin2 kan dr tahun lepas, hurr, ibu laa :( tapi dh dpt ni, yay! aku suke gile, kahkah. and mlm tu aku n ibu tido mah nenek sbb pg isnin ibu g keje, nt nak antar gak kmi adk beradk dok mah nnk kan, abah lak kje. so teros tido je lah rumah nenek. hehe, pkol 1245tghmalam bru aku ng ibu gerak p mah nenek, makngah bru blik je kol 11 tu, tp tk sempt nk jpe lg. huu, yelah, blik lmbt ngat :)


fuhh, membebel je aku neh kan, belom lg membebel pasal abg. hahhh :D smlm tido lewat sbb msg ng abg, lmbt sgt begayot ng kak sha nye !!!!! huh, tp tkpe lah, lau dh itu yg abg suke, adk ok je :)ye abg.. esok sekoalh, hurrr, tlglahhhhh doakan aku baik2 ye :) aku syg korang. hihihi

No comments:

Post a Comment