Thursday, May 5, 2011

Day to day ...

Assalamualaikum w.b.t

Dah lama aten tak updated blog.. Urmm mianhe busy.. Baru sekarang ada masa terluang.. Itupunn sebab Maxis BB dah okay.. Ibu dah upgrade dari 1.5GB to 3.5GB.. Alhamdulillah :)

Day to day.. Ada hari kita gembira, ada hari kita sedih.. Saya benci hari sedih. Biar lahh.. Apapun yang terjadi, aten tak boleh  nak buat apa.. Hanya mampu bersabar bersabar bersabar dan terus bersabar.. Tapi sampai bila? Itu yang aten selalu tanya dirisendiri.. Susah betul.. Tapi Its okayy..

On ONEHD..

*Its Okay Daddy's Girl
**Three Sisters
***Loving you Thousand Times

Bulan ni, dekat ONEHD banyak cerita sedih je. Haha best <33 Tapi tak larat nak melayan nya.. Masa tak cukup nak tengok tv je.. Banyak kerja nak buat.. So bila ada masa je boleh tengok tetiga cerita ni.. Takpe.. Nanti boleh beli CD kan :) Kita tengok lah sesama.. Hee :/

Actually, harini first day aten exam untuk EXAM MIDYEAR. Exam Pendidikan Islam.. Alhamdulillah <33 Dapat jawab dengan tenang je... Heharap dapat markah okayokay :))

**Sekarang tengah tgk LOVINGYOUTHOUSANDMILLIONS :((( Sedihh je.. Sabar je lahh.. Gedik aihh. Haha saya ada perasaan kot :/

Chingu doakan aten ye.. HAHA. Minggu depan exam lagi.. The End on 23MAY.. Pray <33
Annyongg.

No comments:

Post a Comment