Monday, July 12, 2010

MALACCA is wonderful

assalamualaikum blogger buddys :) im back.. semalam balik perak, no i mean rumah.. pukul 115pagi mcm tu. sebelum tu ingat nk buat homework tuh tapi penat and kunci jam pukul 4 untk siapkan.. lastlast tak bangon langsung, ehh bkn tak bangon langsung :D bangon pkul 12 tghari.. huu kesian laa kat DIA tu, aku yg beria ria suruh die dtg tapi aku yg tk dtg, serbasalah rasenye. but nasib die okay kan sayang :) amboi, dengar cite pagi td kat sekolah gelak sakan ekk, eiii jeles nye dgr :) takpe, imissyou lah. esok jpe :) gile gatal aku nehh, wakaka. okayokay back to the title.. sperti yg aku ckp, 3hari 2malam aku away dr perak kan. best wokk pergi melaka :) berubah gile melaka, cantikcantik tempat nye.. and abah kate hujung bulan die dpt bonus kot, die nak bawak kami adk beradik pegi lagi :) AMIN, mintakmintak jadi.. hehe, aku suke :))) skrg tkde time nak story and menaip panjang2.. later lah ekk.. hihihi. nak tgk picture'ss. tgk kat facebook :D carilahh. wakaka..

for short. thankyou for everythings :) i know you want me.. hihi, harap kau ikhlas suke aku :) ihy


No comments:

Post a Comment