Wednesday, January 19, 2011

Genie :)

Assalamualaikum w.b.t

Genie means Tell me Your Wish :) So i want to tell you all my wish. Point saja, malas nak buat karangan yang terhebat tu. Haha.

  • Saya letih sangat sekarang ni, sempat online sebab nak tidur pun, awal lagi.
  • Saya kusut kepala ni sebab homework banyak banyak dan banyak.
  • Saya gembira dalam sedih ni.
  • Gembiranya sebab saya dapat apa yang saya nak.
  • Sedihnya sebab saya teringat kisah lama, kisah 2010. And saya tak dapat lagi Nokia C3 :(
  • Dengar tak lagu Won Bin, iloveyou and iloveyou. Huu sadiss.
  • Boleh tak saya lalui 2011 ni tanpa mereka yang sangat suppotive :(
  • Maaf sebab bnyak sangat perkara yg menggedik, sebab memang tengah Bad Mood :( Letih woh.
  • Lee Hongki, sarang hae. HeeChul oppa iloveyou. Suju oppa :)
  • Sakit hati lah sebab orang Malaysia *yg saya kenal. Dah banyak menipu plus menyakitkan. What a Jerk !!!
 i want like this so badly :'((

Okay lah saya nak beredar dari PC. Saya nak pergi jumpa oppa saya. Saya rindu oppa saya :D Hahaha sesungguhnya saya benci nak bercinton lagi. Wakaka merepek sudahh. Annyoungg, HeeChul is my First Star :'( When can i meet you oppa. If anybody ask what my dream, My dream is I want to see My Suju oppa ;( Im not kidding . So please support me until I get my Dreams :) SarangHae oppa.

*sorry banyak membebel-ing, saya penat dan rindu. Memang macam tu, penat ibu saya dengar saya membebel pasal HeeChul ;)
**Facebook punya celita, ada mamat motor kot, nak kenal. Cehh no gentle lah youu. Sorry saya tak minat nak kenal dgn mamat melayu :D tunggu umur saya berlanjutan yow. Hahaha

No comments:

Post a Comment