Friday, January 14, 2011

Hello hello !!

Assalamualaikum w.b.t

First thing, gua minta maaf lah kalau post gua ni ada yang kasar.

Pagipagi gua ingat boleh happy mood. Bila bukak Facebook saja, ada yang menyakitkan. Bukan gua terasa tapi gua manusia bodoh. Tengok Notification pulak tibatiba ada yang likes photo. Arghhh gua ingat dia betulbetul teringat kan gua. Setelah lama gua add dia, baru tahun ni nak confirm ke bai?

Memang gua tak nafikan lu memang berkesan di hati gua. Bila lu duduk menyembang dengan gua dekat Rumah ... gua rasa tenang saje. Tinggal selama 4hari 3malam bersama, satu bumbung. Mana gua tak tergugat *malu bodoh. Kalau terserempak saja lu senyum dekat gua, itu yang gua lemah. Gua ingat lu baik. Memang baik tapi gua tak setaraf lu bai.

Dulu kalau Abah gua cakap 'Nak balik .....' Mesti gua yang excited sebab gua nak jumpa lu, gua nak tenang kan hati gua macam dulu. Gua faham lu .... luar negara. Hurm its okay gua malas nak ingat pasal lu. Sebab lepas ni gua malas lagi nak balik ... Semua menyakitkan hati gua dan family gua.

Lagi satu, gua dah mula serik dengan perangai kawan gua yang suka sangat 'showshow' tu, pergi neraka lah. Bukan gua baik sangat, tapi lu nak jual ... ke apa? Bila susah cari gua, bila senang tegur pun tak nak ! Lepas ni kalau lu ternampak perangai gua, minta sorry le.

*moral :- jangan percaya orang sangat, sendiri makan diri.
**utamakan family dari family orang lain.

Mood gua dah okay sikit sebab ada ubatnya :-

*Beautiful :)

*Her whisper is the lucifer :))

No comments:

Post a Comment