Wednesday, November 30, 2011

Back to December

"Kalau macam ni harihari, tuhan tak suka."

Class chemistry harini agak cool, bukan class yang cool, aku ok :) Yang tak coolnya hingus tak habis nak meleleh, haish merunsingkan.. HAHA alhamdulillah dapat juga ilmu, macam banyak aje weh tapi sikit je. Tak cukup untuk dapat A's tapi takpe, usaha :)

Selalu class chemistry aku mengantuk laa, boring laa, and yang paling kerap MENGELAMUN ! Haha susah camtu kan. Aku rasa ini punca dari suasana kot, bukan tak ok, ok aje, tapi aku tak suka kerusi dia and class sayu diam sunyi sepi. Hahah teacher is always ok hoi, kalau tak ok aku lagi la tak ok :P Semua perasaan mengada tu kena buang, sebab memang kena buang :D

Esok ada class lagi, yes aku datang lagi :) Hope takda apa yang buruk terjadi.. Amin.

Ehhh esok berapa haribulan?

Disember satu ler aten oi !

Hahaha ok Back to December :)

No comments:

Post a Comment