Wednesday, November 30, 2011

Cry cry doesnt mean you manja ..

Post title merepek sungguhhh, sebenarnya tengah in mood lagu Cry Cry by T-ara.. Hurmmm

Idaman kalbu tempat bercuti and all. 
KOREA.

Hello SPM 2011 dah habis ye, tahniah kepada kakak abang yang lagir tahun 1994 tuu. Semoga aku akan mengalaminya pun sama, ehhh memang akan mengalami pun !!!!!!!! HAHAHA.

Class chemistry macam biasa aje tadi, hingus pun macam biasa aje mengadanya. Najihah datang :) Berbajukurung purple ayumanis gituu. Hehehe kami berdua sesama budak selsema dalam class. HAHA tak lawak.

Esok last class chemistry, masih aku tak cukup menelaahnya ;( Menyesal benor ler aku ni otak lembap. Hurmmm aku redhaaaaaaaaaaaaa! Hahaha ehh takpe, usaha.

One of my friend dekat facebook tak dapek pi concert MOA yang suju miss a and entah siapa lagi datang, tapi dia dah bayar. Ouhmyyy friend. Sian mu, aku rasa sedih jugakkk, sbb dia kata itu akan jadi first and last time dia pergi concert.. Yelahkan, leetuek nak pergi army ;( Me too so sadddd ! Nyanyi lagi, akuuu redhaaaaaaaaaaaa! Hehe

Ehh sekarang mejatulis aku dah berubah tempat, suasana belajar baru :P Bilik aku tak sesuai buat tempat belajar sebab dekat dengan katil :D Wakakaka anakmuda suka tidur. Insya-Allah akanku belajor apa yang patut.

Ehh okay lah, nak previous apa yang cikgu marhana ajor pagi tadi balik, ELECTROCHEMISTRY. See yaaa.

Pesanan ringkas untuk hari KHAMIS :

Di akhirat kelak, seorang itu terkejut apabila melihat catatan amalan kebaikan yang tidak pernah di lakukannya di dunia...Maka, dia bertanya, "Wahai TUHANku, dari manakah datangnya kebaikan yang banyak ini, sedangkan aku tidak pernah melakukannya." Maka ALLAH menjawab: "Semua itu adalah KEBAIKAN (PAHALA) orang yang MENGUMPAT engkau tanpa engkau KETAHUI." [Diriwayatkan oleh Abu Ummah al-Bahili]

No comments:

Post a Comment