Thursday, December 31, 2009

HAPPY NEW YEAR . last day 2009

assalamualaikum . hah ! sudah mau tahun baru woo . tak sabar laa :D tp tak dpt kuar lo mlm nie . abah keje ! tak best laa , tp syukur la spnjg 2009 aku sehat and sakit pon jarang :D ALHAMDULILLAH ! moge moge 2010 akn mndtg kan rahmat yg lg byk and rezeki yg betambah for my family and all my sygg :D and to all people yg masih benafas jgak . harap harap , tak de mslah sgt spnjg 2010 neh . sbb org yg lahir tahun 1995 nak PMR :)

my wishes , hope in year 2010 we all have a sweet days :) korang sume jgn nakal . haha . and hrap aku dpt jd org yg lebeh baek and also matang !!! YELA , sbelom nie ade org kate aku nie tak matang . and pade yg ade hasad dengki and benci kat aku tu sila la buang . bcoz merugikan saje and menambah kan dose korang je . aku tak kesah dah :) aku ade life aku korang pon kan . so wat diam dah la :D and aku nak korang ikhlas terima aku sbgai kwn okayy :) sayang korang yg sayang aku .



for the last , aku hope ape yg aku rancang 2010 menjadi laa . hehe , nervous neh sbb bunyi bunge api dah meletopletop kat lua tuhh :D have a nice day buddy and lovely :D

sincerely miss you
fatheen

No comments:

Post a Comment