Saturday, December 19, 2009

saturday(19/12/2009) never forget it ;D

yuhuuu . suda lame tak spend time dgn blog ;D lame kehh ? wakaka . haha . smlm aku pegi bagan serai , best ouhh . ade org kawin . haha . bukan kakak pakngah aku looo . tp adek laki die , kahkah ! aku tesilap dgr kot , or memg aku yg nyanyok ?? haha , memg pon . ehs , lari topik , haa , adek die uh tudm ! bepangkat katenye . haha , kecoh tol !! tp memg best loo , sume kat sane hapening smpai aku penin !

hmm . aku patot nye bgon kol 7 , tp bgon kol 9lebei . haha memg dah bgon sebenarnye kol 7 ! tp tau tau la aku neh , jam dah bunyi aku stop kan pastu smbung tido lek . haha , mane tak lmbat !!! dah siap siap sume nak gerak ar p umah nenek amek die ngan adekadek aku(dpa tido sane) . dlm aku nga kemas katil sat , tbe tbe ibu pgl ATEN !!!!!!!!! haha , aku pon tekejot , USTATMENINGGAL ! adoii . ase nk pengsan dah , egat en ustat aku ! rupenye ustat tely ;D bhahah , ARWAH USTAT AYOB ! hmm . takziah la pade sume family okay . sedei ase ! ;')

lepas abah g ziarah umah ARWAH teros pegi mah nenek . and teros kan pejalanan . bhaha . time dlm keta aku lebei abes kan mase untuk tido . wakaka . memg tak cukp tido beb ! ngee~ dah smpai sume kelam , haha , memg best kot sbb dpt tgk pakcikpakcik pedang tuh . ngee~ sonok la dpt tgkp gmba doe ! tp tak dpt tgkp beduedue ! tak sempat !! huh . kecohhh ! haha . tgk je la gmba nye nt ek ;P


No comments:

Post a Comment