Sunday, December 13, 2009

ouhh disember ;)

hey heyy disember dis year sgt memborink kan laa .
ape ouhh , tk taw nak wat ape ,
nk kuar tdk di izinkan ibu abah .
adoii .
da laa bgon je pg td tk de eletrik .
udaaah panas ,
naseb baek laa abah bwk jejalan ;)
haa . mase kua td , aku pegi le mkn ng fmily
kat tepi jalan je mehh , bkn kat hotel !
haha ;)
aku dah laa ase nk muntah jek .
tekak nie mula laa plak nk rasa kan air kelapa ,
mule mule makcik tuh kate ade air kelape .
pastuh da abes !
damn laa kan .
da laa haus , panass !
huh . tape laa . aku pon oder je air sirap .
ngee~
pas tuh . ade la mamat mamat mto neh jaln kat kdai tuh .
aku wat dono je loo , ade ke ptot mamat mto tuh pegi nye tgor aku !
mangkuk betol , abah aku dah perli perli dah .
eiii , memg tk mkn saman betol laki zaman skrg neh kan .
ehs ehs .
tk malu ke korang , mak bpak pompan dok ade pon
tk respect . cbe la jd lelaki sejati siketttt ! haha .
menyampah pon ade !
huh ;)

No comments:

Post a Comment