Thursday, February 4, 2010

ASSALAMUALAIKUM sume sygg . aku okayy kot hari nie . hmm , susah betoll kalau kite nie tak bole nak kawal dri kann . masyaALLAH . hmm what ever lahh . hope all the negatif things will be the end tomorrow . AMIN . rindu lah kat teacher sushma :) lame tak mai skolaaa . adoii , imiss you teacher :D

yeahh . esok sukan lahh . aku rmah merah of course . fuhh ! may be skrg ranking rumah merah the higher :D jgn marah naa ustat(rumah kuning) HAHA. hope lah merah menang kann . penat nie org bg mate kat rumah merah :) ngee~ td aku ym ngan aina . hmm , tah laa . aku harap korang tak gadoh2 lg nohh . kan ckg rani kate . kawankawan jgn lawanlawan . haha , you the best cikgu :D HAHA. cikgu yg paling comel kat skolah lah tu :D


BUZZ!!!
BUZZ!!!
eynna Bridges: knape?
atencahaya: aku nak ckp nie sbg kawan ok . and only me and you je yg tau . phm takk ?
eynna Bridges: yeahh
eynna Bridges: cite je
atencahaya: actually . ramai org tak suke kau ainaa . ko kena tau and ko kene sedar . please lahh . aku tak suke org tu mgate org tu . org ni mgate org ni . aku yg dpt dose gak kann . aku tak nakk .
eynna Bridges: hmh, aku tak kisah
eynna Bridges: my life is mine
eynna Bridges: diorg bole cakap ape yang dorg nak
atencahaya: ye . aku bangge lah ko sikap cam tu . but don be sellfish . org laen nak idup aman gak .
eynna Bridges: dalam dunia nie, bukan semua org suke kite, kdg2 kwn yg BAIK pun tak sebagus yang kite sbke. aku tak marah ape yg diorang nak cakap. itu hak diorang nak discribe aku mcmane. as long, aku, family tau aku mcmane tu dah mencukupi
eynna Bridges: aku tak perlu nak dga ape yang dorg nak cakap
eynna Bridges: hidup aku suke hati aku lahhh
eynna Bridges: kite nie mcm roda, kjap kite d sanjung, kjap kite dhine
eynna Bridges: aku psti yang aku akan mgalami tu semua. Allah dah tentukan ini yang aku kene terima
eynna Bridges: satu je, bersyukur dgn ape yg aku dah ada now.
eynna Bridges: thanks sbb bgtau
eynna Bridges: aku tak amik hati lngsung
atencahaya: OK FINE . bagos lah dah sedar . aku cume buat ape yg aku perlu . and betol lahh kan . ALLAH akn bantu org yg baek and jujur shje .
eynna Bridges: ape yang kaw ckp btul
atencahaya: hmm
eynna Bridges: aku tak rse marah lnsung kat kaw
eynna Bridges: sbaliknye aku btrima kasih sbb kaw berani tgo aku
eynna Bridges: aku tak kesah
atencahaya: jgn nak bohong lah aina . aku tau ko tgh marah kat aku skrg and may be slame nye .
eynna Bridges: kaw dga, KALO AKU ADA BT SALAH, TOLONG TEGUR
atencahaya: orite
eynna Bridges: jujur, aku tak marah
atencahaya: okayy
eynna Bridges: aku tak kisah
eynna Bridges: sebaik baik sahabat ialah sahabat yang sentiasa menyokong tulang belakang sahabatnye dan sentiasa menegur kesalahan rakannya
atencahaya: hmm . jgn lah cam ni g aina oiii .
eynna Bridges: asal?
eynna Bridges: anything wrong?
atencahaya: tahh laa .. jgn pangkah ckp org lg . bia je ape org nak ckp
eynna Bridges: aku skrang dah bukan jenis pemarah laaa
eynna Bridges: dah kurang dah
eynna Bridges: aku akan gune kemarahan aku pd waktu yangtepat
eynna Bridges: dulu aku tak waras sgt bile fikir
eynna Bridges: now dahh, ok dahh
eynna Bridges: hehehe
atencahaya: HAHAHAHAHHAHAHAHAHHA. betol lah tu . apek tue pon dah marah kan .
eynna Bridges: MARAH?
eynna Bridges: hahaha
eynna Bridges: ha'ah
eynna Bridges: td kne marah
atencahaya: hehe . dah couple ke pon ? tak baek secret !!!!
eynna Bridges: tak
eynna Bridges: sumpah tak .
eynna Bridges: tnye die kalo tak pcaye
eynna Bridges: rindu ohh, tak jumpe. maneee tahannnnnnnnnnnnnnn
eynna Bridges: hahaha
atencahaya: haha . GATAI DOE KAWAN AKU NIE
eynna Bridges: skali skale
eynna Bridges: kaw dgn ajie?
eynna Bridges: hehehe
eynna Bridges:
atencahaya: hmm . die mane suke aku ponn .
atencahaya: ;(
eynna Bridges: iye lehh tu
eynna Bridges: tawan hatinya sebelum hanyutttttttttttt
eynna Bridges: hahaha
atencahaya: biar lah . aku tak nak wat dose dahh . HAHA . esokkk . MERAH MERAH MERAHHH . HAHA
eynna Bridges: hahaha
eynna Bridges: dose? jgn cium2 dah le
eynna Bridges: hha
atencahaya: bengong . mane ade aku penah cium dieeeee
eynna Bridges: HIJAU HIJAU HIJAU HIJAU HIJAU !
atencahaya: hahahaha . kalahhhh
eynna Bridges: aku cakap "JGN"
eynna Bridges: adehhhhh
atencahaya: heheheh . okay okay ! die asik kaco aku je lahhh . lamelame aku syg sgtt kat die baru die tau
eynna Bridges: mmg dh syg pon .
eynna Bridges: hahaha
atencahaya: eeeeeeeeeee1 betepuk sbelah tgn tak gune macikk
eynna Bridges: kalo bebunyi mcmane?
eynna Bridges: hehehe
eynna Bridges:
atencahaya: takkan
eynna Bridges: (laughing)

atencahaya: aji to taknak aku dahh . aku jhat
eynna Bridges: ish mane ade
eynna Bridges: ko baikk
atencahaya: yelahh tu . haha
atencahaya: memang sebenar nyeeee
atencahaya: haha
eynna Bridges: hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
atencahaya: hahahhahahaha
eynna Bridges: (barfing sound)

eynna Bridges: hahaha
atencahaya: eiii . geli ar bunyi tu . ahhhhhhhhhhh
eynna Bridges: hahahaha
atencahaya: wehh . nak out lahh .
eynna Bridges: haha
eynna Bridges: aku nak tgk mayang menguirai
eynna Bridges: hahahahaha
eynna Bridges: =.=
atencahaya: tak besttt . haha . aku nak tgk kuey teow goreng aku tu . dah lame tggu aku
eynna Bridges: hahaha
eynna Bridges: best\
atencahaya: takk . NA O MEI . is me
atencahaya: reza tu ajie
eynna Bridges: aku mengurai
atencahaya: hahahahahahhahahahahahahahahahahah
eynna Bridges: (barfing sound)

BUZZ!!!
eynna Bridges: Talk to the Hand! So, uh, what's going on?

eynna Bridges: hahahahaha
eynna Bridges: FATHENNNNNNNNN , I LOVE U LAH!
atencahaya: salah eja sygg
atencahaya: FATHEEN okayy
eynna Bridges: tu aku jerit
eynna Bridges: sound efeects
eynna Bridges: hahahaha
atencahaya: hahaha . ye lah tu . esok GUDLUCK
eynna Bridges: abbey e..offline ho gaya kya, ya Mr.India bana baitha hai? Lal chasma lagaoon kya?

eynna Bridges: hahaha
eynna Bridges: ok
eynna Bridges: thanks kayyy
atencahaya: well welcome DD
eynna Bridges: hehehe
eynna Bridges: kayy
eynna Bridges: out dulu
eynna Bridges: ehh!
eynna Bridges: tgk lah blog aku .
eynna Bridges: baru punyeee
atencahaya: tata titi tattat  okay . aku tgk
eynna Bridges: hahaha
eynna Bridges: tattat?
eynna Bridges: erghhh
eynna Bridges: hahaha
eynna Bridges: kayyyy
eynna Bridges: babai
atencahaya: ehh . baru nye dah tgk dah . finally kan
atencahaya: haha . bubui
eynna Bridges: wo ai nii .
atencahaya: sarang hae
eynna Bridges: wo ai nii che che
eynna Bridges: hahaha
eynna Bridges: ok
BUZZ!!!
eynna Bridges: babaaiiiiiiiiii
BUZZ!!!
atencahaya: ye bubui
eynna Bridges: jup
eynna Bridges: I think we should stop. . . .my IM window just started screaming 'No More!, No More!'

atencahaya: hahah
atencahaya: nobody nobody but youu
eynna Bridges: how can i be with another i dont want any other...
eynna Bridges: (laughing) Please stop. . .(more laughing) I'm dying over here

eynna Bridges: Ooh gotta go, the boss is coming.

eynna Bridges: That's it. I'm outta here

eynna Bridges: hahaha
eynna Bridges: ok lahhh
eynna Bridges: bubyeee budakk
eynna Bridges:
eynna Bridges: assamalamualaikum
atencahaya: yeee . uadh . ate bile nak stop ? adoiii
eynna Bridges: haha
atencahaya: wassalam L U N A R I L
eynna Bridges is typing...
eynna Bridges: nak stop la nie

nie yang aku ym ngan aina :D HAHA . agak pnjg . and maaf lah ade yg kne hide sikit . takot ketahuan dehh :D hadoii :D aina jgn mengade mengedikk lagi tau . syg korang sume :D hmm . what so ever . abg nape tak msg adk ekk ? mmmmmmm


sayang korang lahh . 

sincerely aten :)

No comments:

Post a Comment