Thursday, February 25, 2010

BLOG pulih :) SCHOOL coming :D

assalamualaikum . agk lame tak updated kat blog nie kan .. sbb tak bole bkak . B*D** betol. but nasib baik bole sudah kann :D hmm , skola dah mula doe , n esok cuti MAULIDUL RASUL . best kot tapi td aku tak mai skola . tak bangon ! HAHAHA. mane tak nye , tido pkol 2lebei . haishh , buat ape ntah :D secret :DD homework byk kot . and aku mesti siap kan . egt mggu dpn exam dah rupenye mggu lagi 1 . HAHA, maklum lah aku kan kelam. hehe , hari nie befday ajie doe . HAPPY BEFDAY lahh . may GOD bless you :) belagak kau skrang . lantak lahh :D

semalam aku calling2 dgn buje lahh :) rindu die sgtt . die ?? tah , kdg2 aku teringat something . sedih kot ! perempuan selalu dipermainkan :D HAHA, ayt skema but aku tak pikir dah semue tu . and semalam kot abg msg aku :))) fuhhh . gile tekejot babe . happy thap gaban dahh . HAHA, yelahh org rindu memg macm tu korang2 pon same :D lg terok dr aku kot . hehe . lame jgak kami msg :)) jgn jeleous . HAHA. hope hbngan kite kekal :)) hubngan adk beradk okayy .

sepanjang mggu nie . skolahh , emmm . good ! mood aku pon , okayy saje . cume letih kot :D HAHA. mengade2! esok tak skola , fuhhh ! lega :) thanks read :) bubui .

ilyb kot :) only aku pham !

aten

No comments:

Post a Comment