Friday, February 12, 2010

pressure for 1 week make me tired.

assalamualaikum .. lame tdk aku mencoret kan sesuatu . pastinye rindu :D skema !!!! HAHA. hmm , esok bermula lah cuti seminggu kan .. alhamdulillah lahh kan drpd pegi skola tgk muke yg tak ptot , huh ! dok rumah ponn .. dah jd borink rase nye .. sbb ? biar lah aku je tau .. hmm . lame tak online . sbb broadband nie rosakk . mengade2 kann :D skrg dah okayy .

isnin 8/2/2010
<3 aku demam tau .. HAHA, may be jgkit ng adk kecik aku tu . firdaus(awi) dok mkn aiskrem je kann . amik kau ! 4 in 1 skali , demam+sakit pale+sakit tekak+selsema .. adoi memg terok la kan mase tu . aku dtg skola hari tu tp dah tak larat balik lahh awl :) dah r balik kol 210ptg doe . penantian 1 penyeksaan kan . selasa nye tak dtg skola lahh jwb nye :D hehe lg pon mggu nie aku mcm malas nak pegi skola . tak tau nape ! hmm , tuisyen pon tak pegi hari isnin tu , ouh miss sbject dah kann ! khamis bru dtg :)

hari ape tah tpi dlm mggu nie ! huh , masam muke dgn bestie sendiri(nadiarozi) ! im sorry laa tsalah ckp . tak bmaksud pon nak ngate ko cam 2 ya ! just kidding tp ko amik serius .. tahh la . hope ko takde dendam ng aku laa kan . aku tau laa aku tak baek tok ko and yg laen . aku sayang ko tau . hm what ever !

and skola mcm biase laa kan lepas tu . but somthing happen je bile aku balik umahh thursday yesterday .. hmm , tah laa ! only GOD's know how i fill rite :)

today , ade bace yasin kat skola . aku lupe doe !!!!!!!!!! geram . tp nsb ya tira bg die pnye yasin tu . thanks ya :)) sbelom nak bace yasin . my gods !!! tears drop slowly doe . bangang tol . aku benci ! tp perasaan sakit sedeh tu dtg mase tu . tersangat lahh seksa , so tak dpt aku nak than lg airmate jernihh nie ! aku ngis sbb ape ? bia lah org yg tertentu je tau .. aku nie hanya insan yg lemahh :( leps bce yasin ade ceramh for gurls dkat bilik agama . mase ustazah bg ceramah aku okay lg . time ckg marhanah .. ALLAH , susah aku nak than tears nehh . huhu , aku tgk hazirah pon dah melelehh ! inikan lg aku .. malu doe ade bdk form 1 tu usha aku je .. grr! yelahh , pompan nie betoll lahh . sikit pon tak bole tersentuh pasti akn berdarah kann . what ever lahh . kalo ckp pon tak gune , skrg nie mane ade org yg bersifat baik kpd org yg baik .. tak suke betolll . kalo tak suke tu diam je , jgn menambah kan dosa ! tak sedar ke diri tu .. dunia nie mcm2 dah jd . ENGKAU lg nak mgatal ? haa ? ehsss , geram aku aihhh . p\s aku ckp pade semua org yg tak ingat dosa and mak bpak !

9/3/2010 .
ujian selaras 1 dah mula doe . tp bpe hari je ! HAHA. aku nak buat betol2 , huhu . tkot sehh mcm nak pmr . HAHA. seminggu nie cuti .. aku nak study je ! tak nak habis kan mase dgn bnda yg tak patot ! hp akn di kosongkan kredit . broadband akn aku jauhkan dr penglihatan aku :D tv akn aku tutup . hanya buku buku buku buku and buku :D wish me luck babe :)

sincerely aten


No comments:

Post a Comment