Saturday, June 19, 2010

back to school

assalamualaikum <3 huihuihui.. sekolah nk bukak dh lah. so aku tk bole online ye :D wakaka. mesti rindu gilak mati kat internet :D hehe. okayy, aku dh buat jadual waktu esok.. and baju? hehe, ntah.. and aku ready nk pegi sekolah.. and i feel well now.. tak mcm semalam. hmm, bad nightmare kot.. dah dah aten. lupekan..

so, esok sekolah ;( huuuu. harap semua okay. okay? hehe.. homework tktau nk kate lah,ade lagi sikit tk siap.. huu, bile nk siap kan ek? malam aku nk tido je dah :D wakaka.. tkde nk ckp byk dah..

tadi tusyen.. okayokay saje. last minute baru aku bole smile. aku tk tau nk ckp ape, aku tk tau aku nk ape. yg aku tau aku SAKIT hati sgt dgn perangai manusia yg tk ada perasaan langsung. and nak kate sembahyang tu, sembahyang.. but perangai? sapesape pon bole complen and AKAN complen okayyy. ape yg aku bole buat? yg aku bole buat hanya beDOA untk kawan2 supaya hangpa selamat dunia akhirat. thanks <3

selamat kembali ke sekolah yaw.

No comments:

Post a Comment