Wednesday, June 9, 2010

two weeks holiday ;)

assalamualaikum.. hah 2 mggu holiday babe, sbb dh leps seksaan ppt, ngehngehh, seminggu.. mggu ppt kan, aku tak ckup tido, seriusly terok gile lah kan. haha.. tu lah padah nye kalau tk ready nk exm smmgu sebelum nye, bolo lah noaten oi :DD korang cuti 2 mggu kan, cuti penuh babe, yg nak PMR nie, hampeh gile tk ley cuti. ada je class yg ckg nak buat, ckg2 pompan tkpe lahh, depa ade rajin jgk, yg ckg laki tu, mesti mls kan :D ha? ckg laki? sape lah, rase nye ade sorg je ckg laki yg mgajar class aku ni. mcm mane ni :D hari ni ade class tp aku tk mai pon nok, bangon lambt :D sian hazimah, aku tk tau lah su dtg tk, lau tk dtg mesti hzimah dok sorg2, ngee. sorry imah :))) tak sengaje.

cuti korang g mane nok? aku tk g mane do, tp ade lah g jgk, setkat ipoh je yg mampu setakat ni :D tapi best laa :D wlupon tujuan g ipoh hanya untk settle kan prob2 yg tertentu, last2 g tesco ipoh tu, kahkah, mcm2 kot beli. and harini pegi plak tesco kmpr, gile byk lah shopping nye, mcm org tk nk keluar umah sebulan je aku rase :D pecaye laaaaaa, esok lusa abeh lah semua mknn2 yg dibeli tu. haha.
actually harini aku nk beli kasut, tapi tkde yg bekenan, so tgguh lah mggu depn, huh. tkpe2, geram gile aku. huhu, biar jela. mggu depan OKAY ;)

No comments:

Post a Comment