Friday, June 18, 2010

selamat pagi +_+


assalamualaikum semua :D yahahau, huihui. haa, ttbe lak yahahau tu kan, ehs. deletedelete. haha, ehh tak sengaje okay nk type pekataan tu. sorr dior. hmm, pagipagi :) apelah, rancangan aku tk menjadi pulak. sbenarnye aku nk bangon kol 4 td, nk layan pc ni jap, dah bangon dh pon, tp tengok2 abah pon bangon, huu tak jd aku. ade jgk tgu die tido balik or pegi keja. tgk2 aku yg tertido balik, huh sampai lah skrg ni :D hehe, plan tk menjadi ;( sedih jgk, sbb ade benda nk buat.. emm, its okayy, lupekan aten !!!

hah, aku bangon je neh, aku tgk line clear, aku teros bkak blog :D wakaka. ehh, ade plak org bg msg kat shout tu :D terharu gile, wahwahwahh, haa jgn nak melebih aten. HAHAHA. emm, THANKS KEPADA YANG SINGGAH BLOG NEHH :) anda diHARGAI, mcm yg saya ckp tu :) yelahhh, kawan baru nk belajar berdiri ;))

sampai sekarang aku masih keliru, tk puas hati pon kot, and bole jadi gila dgn dia, kenapa lah dgn dia tu? dgn friends lain dia bole je pergi(berkawan) dengan aku? knapa perlu menipu? kenapa perlu.. ehs runsing tahu. aku ni bkn jenis yg benci kawan lah ;( whatever.

No comments:

Post a Comment