Saturday, January 30, 2010

31/1/2010

assalamualaikum sume sayangsayang :D ahri nie last day bulan januari kan . waduhh , tido bangon tido bangon udah sebulan , cepat sudah mase bejalan . khiamat nak dkt ke ?? huh , stop ! mls nak cter , huhu , tp kpd sape yg bace nie harap korang egat mati dulu sbelom online myspace ek :DD HAHA. memang funny tapi realiti doe . hmm , pg nie semngat aku nak bgon pepagi , HAHA. cadangnye aku nak bace buku tp cam letih and sleepy je , then tak jd lahh :D lpas smyg je subuh td teros aku online neh .. HAHA. yelah nt tak dpt online dah kot , sat g ade tusyen kol 10 smpai 1130 . lepas balik teros nak siap siap kan kerja rumah yg belambak uhh :( tapi tak pe , cikgu bg belambak sbb nak ank murid kesygn die nie pandai kan ? HAHA.
semalam kan aku online je lebeh . HAHA. study pon sikit sbb tak dpt masok kott . taktau nape . hmm , aku tak dpt msg BFF aku lamelame smlm , sbb die takde kdt :D HAHA. tau sape BFF aku ? ehh , mls la bg tau . hehe ,
esok nak skola dah , and kene pkai bju PJ . aduhhh mls aku nk buat segak segak tu ! maen bola baling takpe gak , grr! buzz . aku pemain bola baling tau :D HAHA. tapi taun nie tak tau lah dpt msok takk . PMR wehh . HAHA. at the end . aku mlas nak m'naip dahh . HAHA. nak lyn lagu sat . jap g nk ready tusyen . bubui :)


sincerely iloveyoumore
fatheensyahirah

No comments:

Post a Comment