Friday, January 22, 2010

cool day but lot of homework :|

assalamualaikum sayang :DD wahh .. haha ! emm , sebener nye aku tak de stress sgt beberape hari nie :) maybe sbb period getting down :DD merepek kan .. emm , esok skola doe :) tpi aku suke . haha , semangat nak g sek nie tp homework belom di siap lg .. aten aten ! hesh kamuuu :DD so far aku bole ekot ape yg cigucigu aku tu ajar aku .. cume math je .. bab 2 n 3 kot aku lemah lg , sokey laa , aku akn cube approve kan sume nye :DD kan azam aku taun nie ade byk , salah satu nye aku tak nk bermusuhan or bg org tgk aku sedeh ! thats two the impportant things for me and all who know me .. sbb aku orang nye degil sgt kott :D and sensetive la kott . hee~ smlm aku msg ng echa . senior sekola aku taun lepas(2009) okayy :D die kate tak kan nk gadoh ng org lamelame . dah la org tu nak SPM aku pulak nk PMR . now live kat sini , cehhh .. aten nk bgtau yg memg strt 2010 aten dah pomise to myself yg sume kngan pahit 2009 akn aten buang .. but ade bnde yg still aten tak bole lupe .. and jgn pakse !!!! aten to forgot it okayy bcoz its too much hard untk lupekan .. but jgn risau kalau sapesape tak bangkit kan kisah silam tu lg . maka tak de la aten masam muke ng korang kan .. so last .. iloveyoualldeepinmyheart okayy sayangsayang ku :DD lawak giler ayt . tp tu la kenyataan kan kan .. kahkah :D

hmm . aku dah tak tau nak watpe dgn sorang budakdakk neh . aku taktau !!! blurr !!!!!!!!!!! huh .. tpi bile pk pk balik . LANTAKK je lahh . peduli kan die la buat mase neh kan . i have to focus for my study first kan :DD tuhan je tau betape syggggg nye aku kat sume org .. YA ALLAH KAU LAH YANG MAHA MENGETAHUI PERASSAN HAMBA MU YANG KERDIL INI :) insaf jap and hope selamenye :)

*aku akan melupakan mu tetapi hati dan ingatan ku takkan sesekali melupakan mu :)

sincerely missloveyoumuch :
aten 3R

No comments:

Post a Comment