Thursday, January 28, 2010

takkan terganti

assalamualaikum .. hmm , today taktau lah ape kene ngan aku , ttbe rase tak sedap hati , idontknow why . maybe tension , sick , miss , missing , jeles . bHAHAHA . jeles ? wat de hell aku nak jeles jeles neh , oh my ! hmm , tp serius aku rase not in mood . and aku cry in the morning at school , huh ! sungguh memalukan bak kate someone tuhh :DD tp aku perempuan , ttp perempuan kann . kau suke aku jgak kan :D well nt aku fkirkan , kahkah . but maybe aku tak kan mengantikan sesape dlm hati nie buat smentare waktu nie . i need fresh air :D merepek merapu merapan . itu lahh , aku kene kuat jgak untuk lalui semua . even aku cry everyday , tp nangis la yg buat aku bole jd kuat . huhu , kuat ke ? adoii , biarlah aku berdoa je .

huh , td aku online kejap je .. pastu out konon nak smyg and study pdhal aku smyg mgrib pastu bce yasin and alquran . lame kott smpai tiba lah azan isyak . so abis mengaji teros smyg isyak . and now aku tgh online , sat lg bru study :DD

esok maybe ibu gaji , so aku nak beli mcm mcm yg aku perlukan . kihkih . and ibu aten akn beljar rajin rajin . nt aten besar aten tak kawin pon tak pe sbb aten nak keja and ade duit byk2 untk senang kan ibuabah je :) thats my dreams :D


sincerely missyou loveyou:
aten

No comments:

Post a Comment