Sunday, January 24, 2010

operate ????? OH MY GODS

assalamualaikum sume :) hari nie agak sleepy sbb .. ye lahh smlm tido kol 3 babe ! ALLAH . haha , emm , i have something to share , but i dont know how ? and who wants to be a good listener to me.

YA ALLAH aku takot ! sesungguh nye engkau lah yang maha mengetahui dan maha pengampun . aku mohon seribu ampun pade mu YA ALLAH ats ape yg aku telah lakukan didunia yg sementara ini YA ALLAH . kau selamat kan lah aku YA ALLAH ! ampunkan lah dosa ku YA ALLAH , panjang kan lah umur aku di dunia ini YA ALLAH , aku belom bersedia dgn dugaan di akhirat YA ALLAH :(


aku tak tau knpe ng aku hari nie , citer nye cam nie . emm , dulu my macik kene operate sbb ade bijik kat ketiak die , now aku pon ade .. mcm mane nie ? LOOK NIE BKN BENDA MAIN OKAY ! aku tak nak operate . aku takot , kalo aku tak pnjg umor lepas tu ? mcm mane . aku takot , takot sgt . tuhan je tau perasaan aku . hmm , tolong lah aku ! buntu sgt . korang doakan lah aku ek , and aku mintak maaf kalo ade salah ! serius babe aku takot sgt , aku nk cter kat org tp mesti dpa tak kan pecaye and kate aku PENIPU . aku taknak cm tu , aku takot sgtt :(

really scared :
aten

No comments:

Post a Comment