Friday, September 17, 2010

Kenangan Terindah.

assalamualaikum.. 16 September.. memang aku tak kan lupa.. kebenaran, aku tak kan lupakan korangkorang semua ;( sayang aku pada korang.. terimakasih untuk semua.. for the plan, Adilah Mazlan :) really really hargai.. tak sangka betul korang buat semua ni untuk aku, beli cake yg sedap gila tu.. and teddy bear tu.. :) aku rasa mahal kot harganya.. maaf menyusahkan korang.. termakasih ;( sedih aku..

bie saya sayang awak :) awak sayang saya jgk kan? saya harap kita okayokay saja.. insyaAllah panjang jodoh, kita kahwin ;) *Cehhhhh, HAHA. jgn marah.. kita belajar rajin dulu sampai gunung everast, and our love ever lasting :) iloveyousangat..

i like it much :)

sedap sgt :)

terimakasih korang <3

and special thanks for Syarazzi Md Zain.. he alaways make me Smile ;) terimakasih dear..
*banyak kot yg mereka capture picturess. nak tgk? pergi facebook kami :)

No comments:

Post a Comment