Sunday, September 5, 2010

Hey Soul Brother =.=

assalamualaikum ;) HAHA. lawak plak aku rasa, title post tu.. hehe.. hurm Copp, bpe hari lagi nak raya? bpe hari lagi my birthday, goshh nak jd birthday girl.. hehe mcm dululdulu ;) best.. *mengada, Kau dah besar Derr. Bulan September, bulan ni jgak aku demam.. dah lama demam tak dtg kat aku.. wow, sgt dasyat.. semalam tak puasa :D sbb demam sakit kepala sakit tekak.. hurr semalm jgk aku pergi shoping dengan family.. pergi teluk intan je, ibu kata banyak pilihan.. *memang banyak, tapi harga dia nak menangis jgk lah.. HAHA, aku tiru ayat sorang hamba Allah ni masa dekat the store semalam, WAKAKA, tesengih aku sorangsorang.. *jgn lebihlebih.. hurm pergi pukul 3 macam tu, balik sampai rumah pkul 930 malam, fuhh buka puasa kat luar Derr, sedap ;) orang pun bejuta..

cuti sekolah dah masok 3 hari tau, aku tak penah pegang buku or kerja yg cikgu bg tu.. *pelajar cemerlang. HAHA, ada masa, tapi mcm nak rehat dulu, nanti baru pulun, kan best? sekrg ni mood umat islam tgh HOT nak bershoping tau.. mcm aku ;)
ckp pasal shoping semalam, aku nak sgt baju ni, tapi tak dpt ;( sbb harga nya RM49.90.. dia bukan baju pun, tapi untk dipakai, aku dah merajuk dah sbb tak dpt ape yg aku nak, lastlast dpt jgk.. HEHE.. thankyou abahibu <3 mana tak nya, masokmasok the store baju dua ekor tu yg dipilihnya dulu.. 2jam kot pilih baju dpa.. Hurr aku sabar.. lepastu tgk kasut aku and ibu, wow princess Derr ;) cantikk..

setakat ni duit banyak dah abis, tapi barang mcm sikit je :D takpe, nant abah ckp shopping kat Kedah pulak ;) raya setahun sekali, bajet kena byk.. jimat cermat.. baru pergi teluk intan.. duit dah abis RM800++.. belum pergi KL. mesti RM5000 :D memang gilo.

*rindu ;'( aku rindu semua.. huu SS.

No comments:

Post a Comment