Friday, September 24, 2010

My Girl.

Assalamualaikum.. today is Saturday.. ada masalah? InsyaAllah tak da.. hehe, tajuk utama :D Ceritera My Girl tu, korean story.. aku teringin nak tengok.. dari mula sampai habis.. sebelum ni pernah jgk dgr org sebut 'cerita korea, my girl tu best gilous.. and aku tak kesah langsung sbb memang tak minat dulu.. mula dr pagi td, bosan kan.. tgk video lagulagu my girl.. ouhh best sangat.. and yg paling touching.. sad song my girl.. aku tak tau tajuk.. sedihh kot.. menangis? anda rasa? hurm, hati aku lembut ;)

 Love Foreve.
Love Together.
Suka macam ni :)

For the last.. okayy post ni aku nak buat post yg LAST... will be continue lepas PMR habis.. 4 hari je PMR babe.. tapi tempoh masa belajar 3 tahun.. wajib boleh dapat straight A's kan.. yeahh aku menyesal Form 1 and Form 2 aku tak belajar betulbetull.. Ya Allah.. menyesal tak guna jgk.. aku rasa FOOLISH sgt sbb tak dgr nasihat ibu.. if ada rezeki, tahun depan aku masuk asrama.. tak tahu mana asrama.. subjek aku nak account.. SMK Seri Iskandar ada account.. InsyaAllah..

Aku tak tahu aku masih marah dia lagi or tak, but aku rasa tak marah dia langsung.. yang pasti aku sedih, touching gila dgn dia.. hurm takpe lah.. maybe perangai aku lain.. bila aku touching, aku perlu masa untuk hilangkan rasa tu balik, tapi jgn risau aku tak kan sakitkan hati dia, aku tak kan balas dendam dgn dia.. sbb aku sayang dia.. betul okay, sungguh aku sayang dia.. even dia 1000 kali buat aku sakit hati, aku akan sayang dia forever.. sebab? sbb memang aku sayang dia, plus parents dah tahu tentang kita right? harap bie hargai saya.. and saya sangat hargai bie..

Doakan kesejahteraan kami.. Doakan kejayaan kami.. Doakan keselamatan kami.. anda baik :) Berusaha.

No comments:

Post a Comment