Friday, September 24, 2010

Prefer to shut up.

Assalamualaikum.. line okay je malam ni, tapi knp GC tak boleh open bila aku nak post blog.... Ciss nasib baik MF ada.. haha, weyy 9hari lagi PMR derr, dah ready ke? aku? aku Rileks and Afraid.. hmm kenapa aku tak tido lagi? sbb balik rumah lepas tusyen tadi, terus aku tidur dr 630petang and bagun 1030malam.. Wait.. aku penat, today is the Pain day.. tapi aku sabar, sakit perut.. sakit perut aku tahan.. tapi sakit hati, aku boleh dan tak boleh tahan.. hurm..

Petang tadi tusyen SCIENCE, for the last.. sedihh kot lepas ni takde orang yg buat aku takut lagi.. Teacher Geeta lah, dia selalu buat aku takut sbb tak siap kerja dia.. HAHA, dgn muka garang dia macam singa tu.. hehe, plus cantik :) and VOGUE.. HAHA, teacher Iloveyou.. terimakasih atas prtolongan teacher yg ajar saya science ni.. walaupun saya DISLIKE science.. hehe.. panjang umur kita jumpa lagi.. and insyaALLAH saya akan A science..

Friends, ouhh ouhh my, sakit hati aku dgn kau.. and kau dulu, bila susah je kau kawan baik gila dgn aku.. skrg kau dah senang, lupa aku.. bagus, aku ingat sampai mati :) semoga kau berjaya..

Tangisan dalam kesakitan :D HAHA, well perempuan mana yg tak touching kan bila sesuatu yg tak diingini sangatsangat tapi berlaku.. malas nak sound.. biar lahh, hanya Dia yg faham perasaan hambanya.. maaf aku tak boleh tahan pagi semalam Deyla.. aku tau aku ni suka KONGKONG dia.. kongkong ke? aku tak paham.. hurm maaf lah if aku ada buat salah dgn sapa2, terkasar bahasa ke, terpegang apeape ke, tersepak terajang sapasapa ke.. maaf ye, org yg baik aku sayang, org yg jahat aku ingat..

Hati aku lembut lahh, cara aku je keras.. jangan lah buat aku mcm ni.. aku tak suka.. mcam mana perasaan dia kalau aku duduk samasama dgn laen lelaki.. tentutentunya dia marah aku.. dia touching dgn aku.. heyy aku cuba paham dia.. knpa aku rasa dia tak paham aku? kenapa aku rasa dia tak nak jaga perasaan aku.. now aku cakap, aku gilagila touching dgn dia.. bukan aku tak hargai dia, tapi entah lahh... hurm aku rasa dia lebih pentingkan kawan dr Girlfriend dia sendiri.. okay fine. Walaupon dia sendiri cakap dia tak penting kan kawan dia, but i know.. kawan is the first for him.
Sedih aku takda sapa rasa.. sakit aku takda sapa rasa.. aku sayang dia.. yeahh itu ikhlas bukan rekaan.. aku harap sangat aku dapat cover hati aku yg sakit ni dr orangorang.. Maaf bie, bukan niat untuk curiga terhadap bie, tapi ini perasaan and hati saya.. ;'( Endless Love, sayang bie.

No comments:

Post a Comment