Sunday, September 26, 2010

Sorry, tidak tahan =.=

assalamualaikum.. selamat malam.. huwaaa tidak berjaya untuk tahan nafsu post blog ;'( sbb hati tgh memerlukan sgt untuk meluahkan sesuatu.. HAHA.. Gedik derr, okay esok sekolah.. ada doa restu.. ibu bapa hadir.. Ya Tuhan ;( aku sedih sbb ibu abah tak dpt pergi.. kerja.. tapi aku try faham mereka.. takpe.. ;( huuwaaaa..

tadi tuition math.. but bmpon ada, aku tak pergi.. yelahh bangon pukul 8.. tuition pukul 8, macam mana? HAHA, itulah sbb nya kalau dah kunci jam tapi tak reti nak bangon kan.. HAHA.. *biasa bro.. so aku pergi waktu math jelah, pukul 8.. sampai tempat tuition, BLUR.. sbb zati tak reply msg aku pon.. aku dah segan nak masuk class sorangsorang.. so tunggu jap zati and the 'geng' dekat depan.. lama jgk kot mereka ni nak masok tuition.. HAHA, and lepastu class mcm biase.. lepas ni tak jumpe sir lagi :( sedihh.. iloveyou sir.. hehe

Sayang.. :( kenapa aku rasa takut ni, bukan PMR.. tapi dia.. aku takut dia berubah.. setiap kali aku fikirkan dia.. silap aku jgk, fikir bukanbukan pasal dia.. hurm tapi aku patut CEMBURU okayy.. WE.. orang tak kesah pun dgn cemburu aku tu kan.. and i just ignore it.. its my feeling der..

menangis.. sampai ibu sedar.. and dia try buat aku happy.. dia faham kot.. well kami perempuan.. dia just nasihat.. yeahh nasihat dia tu sgt mendalam.. nasihat ape? HAHA, biar lah kami anakberanak je tahu.. and paling best, dia 100% tahu aku couple dgn dia :) auw auw, malu gilous lah kan.. takut pun ada.. tapi maybe normal bagi manusia kan.. and ibu percaya kan anak ibu bahawasanya anak dia pandai jaga diri :) terimakasih ibu..

No comments:

Post a Comment