Saturday, October 2, 2010

Masa forward +_+

assalamualaikum w.b.t.. salam maghrib :) secara ringkasnya nak bgtahu.. PMR lagi 2 hari.. okay ulang type, 2 HARI !!! Ya Allah, macam tak percaya aku dah semakin meningkat usia remaja nya.. tahun depan dah Form 4.. pejam celik dah nak SPM pulak.. Cehhh tapi yg memeningkan ni, nak amik ape tahun depan? pening kot.. hurm berserah..

Petang tadi, aku gatal sgt tangan nak cari infoinfo teknik.. HAHA, sempatlah usha SMT Taiping, SMT Kuala Kangsar, SMT Lebur Catoh.. Derr macam best je kot, plusplusplus banyak subjects yg aku teringin.. tapi tak tahu lah.. ramai berpendapat aku masuk je SMT/SMV Seri Manjung.. sekolah tu takde subject yg aku boleh handle, so aku takut... tapi, hurm tak tahu lah.. Dila nak Manjung, sbb bagus and ada abang dia, and parents dia pun menggalakkan dia masuk situ, tapi aku nak same dgn dia.. Confuse denn :D apeape lah, janji lepaskan exam PMR ni baru fikir bendabenda ni banyak kali.. kan :)

Korang dah ready ke? aku? tak tahu, tapi macam confident je boleh buat, tgk lah skrg ni, sempat UPDATED BLOG lagi, Choyyyy. atenaten, ape nak jadi :D HAHA..

Bye :) Got to go..

No comments:

Post a Comment