Wednesday, October 13, 2010

Bangang sangat =_______=

Assalamualaikum w.b.t

Decision had been made.. after this i'll make what you want.. I dont want to be a king of pillory your life, its up to you.. Dah aten, tak payah nak speaking, kau bukan bagus sangat.. Sayang dia semakin kering for me, kan?



Sekarang, aku dalam keadaan sedar.. :D WE, i think you dont ever mind.. bangun pagi tadi, rasa macam hape je kan.. Sakit peha ni bukan main lagi lah.. jatuh tangga punya pasal.. hurrr bengkak kot... Its so spread out !! Aku tak sangka boleh jatuh TANGGA.. kelam sangat, ibu cakap :D well aku memang kelam kan, seperti yg dia cakap.. hurm, forget it.. Continue, maybe because of that, terus aku dapat demam.. flu yg memang bengong.. hurr sabar je lah..

Absent for school.. minggu depan baru datang.. itu pun just for training.. kalau tak, memang lahabau wa cakap lu.. malas aku nak pergi sekolah dah.. baik duduk rumah melukut di tepian katil je kan.. Semalam ibu balik kerja, dia ada bawak tempat check body temperature.. aku check lah pun, sah demam :D 37'C.. Memang BOWL lahh, tapi bagus jgk :) boleh rest je kan... Handphone pun malas aku nak touch..

No comments:

Post a Comment