Friday, October 8, 2010

Midmorning.

Assalamualaikum w.b.t

Haa knp tak tdiur lagi ni? saje babe, baru balik jamuan raya pukul 2 tdi baru sampai rumah, fuhh memg sendat gila lah kat sana.. knp? sat lagi story.. HAHA..

Pagi tadi terlepas subuh, Hurrr knp ni aten.. em lepas bangun mandi and on FB jap.. lepas tu terus siapsiap nak keluar amik adikadik and pergi kelas KH.. Sungguh terkilan sikit.. cikgu tak dpt spend time lame dgn Ladies 3R.. sbb anak pengasuh dia excident so dia kena bergegas amik anaknya.. pukul 12lebih aku sampai sekolah.. then 1235 cikgu masuk kelas.. tengoktengok cikgu cakap tak dpt lamalama, org baru nak berkasih sayang dgn cikgu.. HEHE takpe :) kami paham.. and sampai pukul 1lebih je cikgu kena balik dah, sayang sangt kat suami dia tu :) hehe..

Then, lepas tu kami pergi makan kat Ghany Corner.. ontheway, aku telefon ibu and cakap nak pergi makan kejap, dia tak bagi, dia soh balik cepat.. HAHAHA, aku sedih tapi takpe, lagipun td mcam not in mood je.. Hmmmmmmmmmm.. lastlast makan jgk dgn kesayangansayang aku tu.. lepas makan balik, aku dah sampai rumah rest 10minit, mandi solat terus bomm tidur :D keletihan lahh.. tak cukup qador tidur lagi.. 6lebih bangun.. solat mandi.. bangun pun sbb nak solat and plan nak tidur balik, tapi ibu kata nak pergi open balai pulak.. HAHA, aku on lahh..

8lebih keluar rumah, pergi amik nenek and terus ke hala tuju.. *merepek.. samapi je sana, GILA KAU.. ramai sangat.. itu yg aku cakap, SENDAT tahu.. hahaha panas lah aku.. baru sampai dah berpeluhpeluh dah.. aku dah nak cari tempat duduk, sbb dah pening dah ramai sgt.. caricari tak dpt.. then ikut ibu pergi amik makanan ikit kat geraigerai polis tuh.. kome tau le bila org tua dah bersembang,. Ya Allah naik tocang aku tunggu ibu.. pergi amik makanan ke pergi buat makanan, aku tgk dah dia melekat dgn bini kawan abah tu, heyyy dah lah panas, ramai jantan lak tu.. au dah rimas, lastlast 'Ibu, jom lah panas ni.. HAHAHA, terus beredar cari kerusi nak duduk.. HAHA lepas tu dapat tempat duduk kat depan pentas.. DEPAN gila.. haha amik kau.. then lama sikit aku tgk show je lah.. cabutan hadiah, and anakanak polis menyanyi.. aku tak masuk okayy :P ibu kate Amer Ukay's ada, mula aku tak kesah sbb tak kenal sgt kot.. and tak tgk muka langsung lagi.. bila dia dah ada depan mata, My diorrr, bagai nak jatuh lutut aku ni.. dia menyanyi lepastu turun pentas nak menyanyi dgn peminat.. Choyyy dah la aku duk depan.. takut gila lah.. and nasib baik dia tahu aku malu :D HAHAHAHA... bla bla bla..

Dah lewat malam, then aku ternampak pakcik Amer :D ada dekat belakang pentas.. ibu pun ape lagi, ajak capture dgn dia.. mula kau tak nak, segan.... lastlast pergi jgak.. weyy habak mai, wlupon dah tua, aura dia ada :D HAHAHAHAHA, aku tak boleh nak keluar kan ayat TERIMAKASIH dah bila tangkap gambar dgn dia.. walaupun muka mcam Bangla, og kate okay.. tapi suare tu yg membuatkan aku ingat dia macam Maher Zain.. HAHAHAHAHHA. sorry derr, mainmain je :) btw, best meet sama pakcik Amer tu :))

Balik rumah 2pagi.. Gilau lah.. esok study je, KH Vs Mathematics.. Isnin nanti amik paper, fuhh i'll do my superb :) Bie, wat terukteruk okayy... HAHA, kidding lah, iloveyou :)

*Aku cuba untuk tidak sangka buruk dgn Boyfriends tersayang :) BTW.. aku nasihat kan dekat perempuan yg ada harga diri kat luar tu, kau jaga diri kau.. jgn tergedikgedik dgn sayang org.. walaupun kawan, kau ingat aku suka kau layan KAWAN kau tu depan aku? STUPID BANGLA. Mestilah aku jeles, bodoh. Kau ingat dgn percakapan kau kate kau layan Dia sbagai kawan dekat aku, aku boleh tenang? Sorry.

No comments:

Post a Comment