Tuesday, October 19, 2010

20102010 :)

Assalamualaikum w.b.t.

Cantik punya number kan :) Titile tu.. hurm sorry lerr lama aku NON updated blog :D busy? No no, malas jer.. HAHA.. hari ni rabu.. absent lagi sekolah, yelahh bored gila pergi sekolah pun.. yelahh macam hape je aktivitiss nye.. Tapi aku and segelintir kawan perempuan tak terlibat.. sebab training bola jaring.. hurrr kami tak hebat :) so minggu depan baru aku hadirkan diri..

Kawan punya pasal, aku jadi tension bahabi.. Tak suka sebenarnya dgn perangai manusia, tapi aku terima.. sebab? yelahh siapa lagi kalau tak jadi kawan aku kalau bukan mereka.. Tapi aku pun ada tahap kesabaran nya, Alhamdulillah sekarang tahap tak kritikal lagi lahh..

Lets bygones.. Aku dah takda ape nak cakap :D Banyak lagi nak story sebenarnya, tapi biar aku dan yang maha Mengetahui je tahu :) kan kan.. Hurm saya dgn dia dah okayy :) zero-zero kan.. iloveyou forever.

-You never say Goodbye-

No comments:

Post a Comment