Saturday, October 23, 2010

Hangout Weekend

Assalamualaikum w.b.t

Hari ni tak bored tapi macam moody.. Haa biasa lah perempuan kan :D HAHAHA. pagi td aku bangun awal kot, tak tahu lahh.. Nanti takut bangun lambat je.. So aku bangun pukul 10pagi.. then terus mandi lepastu online.. Sampai pukul 1030 aku siap lerr sbb 1130 nak keluar.. Handphone cas bila aku pergi tgk gayah dah call and message :D Kesian, sorry tak sengaja.. Hurm then siapsiap pukul 12 baru pergi, mana tak nya ibu mandi lambat, saje je lahh.. Aku malas nak pergi dah, hurr..

Sampai tesco Gayah jemput depan tesco :D Hehe aku segan lahh nanti orang culik tak pasal je kan.. *Mengade lahh.. Then masuk KFC, apehal semua terkejut?????? HAHAHA aku macam orang asing lah pulak kan, huhu.. Takpe :) Then then, aku ingat nak tunggu je mereka habis makan, ttbe ada yg belanje makan :) Fuhhh memang tak tolak lah kan, yg gayah tgh kenyangkenyang katanya, habis jgk seketul ayam kan Gayah kan :D Gila lahh, dah habis makan memang kecoh lah kan.. Gelakgelak semua.. Aku datang memang aku tak nak sedihsedih :D

Song Box :D Menyanyi macam hantu semua nya.. *Tak semua :D Dila lahh dia ni kalau memekak memang Queen lah kan :D Hahaha yang aku menyanyi macam biase je :) Banyak jgk lagu yg kiteorang nyanyi.. Enter bilik tu pukul 1lebih tak silap, sampai pukul 2.. Then merayau dekat tesco.. *merayau dekat tempat baju je :D Mula lah kan, bila dah jumpa yg menarik, mula nak bergambar, biasalah GIRLS :D And masa jalan dalam tesco, aku jumpa kasut.. Cantik vavi lerr.. Kalau ada duit tadi, memang aku dah tarik dah kasut tu :( Masalah, duit takde.. Hahaha its okay Next time..

Time up, nak dekat pukul 3 balik.. Sebelum tu kami lepak Foodcourt, hurm ada yang ada problem lah pulak.. Takpe setiap masalah ada lorong penyelesaian kan :D Sabar je aku.. Mereka tgh kelam, yg aku rileks je, beli Oreo blog lagi, then beli Aiskrim lagi.. Dah lah sejuk dalam tu kan, aku pergi makan benda sejuk lagi, memang sakit lah gusi ni :D So tadi, memang best but kalau ada Bie lagi best :')

Balik rumah aku terus mandi and kemas bilik.. Ngong takde sape kemaskan bilik even bukan aku yg bangun lambat :D Takpe aku kemas.. Lepas semua settle aku tidur, sampai 6lebih.. Bangunbangun sakit gusi semua wehh :( Tahan je.. And aku tgk sunyi je rumah.. Aku keluar, abah je ada.. Sadissss, after few minutes ibu balik, pelik ! Ibu balik alone.. Mana adikadik kesayangan aku? Haha tely pergi taman, awi dudk rumah nenek, tidur sana :"( huuu kenapa tak ajak akak? Nak ikut, heshh..

Now sunyi je rumah tanpa adik kecik comel kering tuhh.. :) Cepat balik ! Takde sape nak kacau akak ni :D

No comments:

Post a Comment