Sunday, October 24, 2010

Anak Dara complete.

Assalamualaikum w.b.t

Sorry lama tak updated, sekarang malas sungguh nak ngadap komputer.. Taknak parents bising, yeahh even aku dah habis PMR kan, hurm takpe.. Redha je lah.. Masa cepat sangat nak berjalan nye, tak menyempatkan.. Aku pun dah meningkat usia sangat.. So tak kan nak jadi Queen lagi kut kat rumah ni, hurr.. Apa lah, siapa yg nak kau nanti aten? HAHAHA pemalas ! Opsss maybe dulu, sekrg INSYAALLAH aku slowly nak jadi rajin sangat ni :) Semuanya aku sedar okayy.. Im not a Stupid Girl lagi :D

Im a Sister.. Abahh jangan risau.. Tunggu aten kerja, memang aten bagi Abah happy sepenuh masa.. Janji aten.. Kalau aten tak buat, Blog jadi bukti :) Dont worry be Happy.. Syukur sangat Abah ajar aten dulu jadi manusia kan.. Kalau tak, sampai sekarang aten jadi Anak Derhaka kan.. Hurm :)

Walaupun kadangkadang aku Hurt dgn katakata Abah, aku telan dalamdalam.

No comments:

Post a Comment