Thursday, October 7, 2010

Decode.

Assalamualaikum w.b.t

Wahai manusia, sihatkah anda? Hahaha.. Aku sihat je :) Harini second last paper exam, sure seronok sbb exam continue next Monday..*mau tak syokk :D okay short story exam.

Selasa : Aku tenang kot sbb Alhamdulillah aku guna kekuatan yg diBeri.. First nak check in sekolah, memang rase okayokay.. and dah duduk dekat lobi pun still okay, aku tgk semua kot yg Gelabah nak study. Hahaha sorry. tapi aku tak gt kot, sbb aku berzikir mungkin.. Bila dah tgk soalan, fuhh kelam :D
First papaer BM 1 next BM 2.. petang pukul 230 paper Agama.. weyy aku habak mai, su                 sah kot sbb byk tak ingat and faham betul. Aku redha dengan ketentuanNya.. hmmm.. balik rumah lepas BI 2, dila cakap dia nak balik dgn aku.. Set and balik lah rumah nenek :) HAHA. Kelam je dia.. kesian aku tgk sbb mulemule dtg rumah nenek, dah jumpe kawan lame dia, LIPAS :) hehehe, dila sebelum ni siyes aku cakap, takde sekor pun lipas keluar, tah tibetibe lah pulak dia muncul. Wakaka ily :)
Then habis agama, gila bai, jadi Sleeping Beautious aku :D mengantuk gila, tapi tahan sbb nak solat lagi and 630 ada Chinta kan :D so wait and wait habis Chinta, solat and tidur.. Derr memang best tidur, bangonbangon lapar, tapi tahan sbb makanan habis.. Makan je oreo kesukaan family :) then study dr midnight sampai 5 pagi.. hebat kan? Biasa bro :D aku tak mengantuk kot tapi lepas pkul 5 mengantuk start.. so tidur sejam kot pkul 6 bangun and siap :)

Rabu : A bit Clumsy pagi tu sbb aku tak study BI sangat.. sbb middle of the morning aku study Geo je :) Alhamdulillah boleh jawab Geo babe.. Bangga? tak sangat macam kau... hurmm, start Paper BI 1 next BI 2, petang Geo.. okay je :) best je jawab *dila cakap.. and rutin harian macam Selase, BUT malam tu aku gila, p tidur sampai pagi, tak sedar babe. Aku kelam sgt sbb tak study SC nad SEJ. i hate that Subjects.. Derr..

Today : Lagi lah kelam, tapi tiaptiap hari exam ni aku banyak istighfar.. Alhamdulillah boleh jawab dgn tulus ikhlas menanda kertas OMR and sub paper.. harini SC 1 then SC 2.. petang Sej.. hurrrr pagi tadi memang nak Menangis lah kan sbb takut can't do it better Tapi, Allah tu Maha Mengetahui Maha Memahami Maha Mendengar.. sangatsangat bersyukur sbb boleh jawab semuanya tanpa biarkan soalan sub kosong, tapi ade satu aku MALAS nak pikir aku tinggal kan :D satu je.. ermm err takpe. Hahaha. and lepas paper Sej tadi lega amat lah.. Hahaha, then abah ibu amik and terus pergi makan.. *padahal aku tak terase lapar pun.. Hahaha. 
Dekat kedai makan, depan Balai tempat abah berkhidmat dulu and tempat juga orang mengkhianat abah, *kau tahu? aku sangat lah petah bercakap, bercerita apa yg jadi, rasa, alami pd aku.. Aku rase ibu tak larat nak dengar kot, HAHAHA.. balik rumah, aku tak rasa mengantuk pun? Gatal gila lah, time exam superb lah mengantuk.. Hurrr sabar :)

Besides, disebalik ketenangan ketakutan kegalakan ketidaksabaran kegembiraan.. ada pulak yg KEGAMPANGAN.. hahahaha, derr malas nak luahh :P isi hati perut otak kulit kaki siapa yg tahu dak? aku sorang je.. And ada pulak yg nak buat Filem macam V3 Samseng Jalanan tu, nak hebat lagi Filem Fly High.. HAHAHA, sorry Derr. kidding for live.. hurm just a good advice, janganlah gaduhgaduh, seram tengok.. And you alls my friends, korang jgn lah nak tokok tambah cerita pasal kawankawan aku yg tgh Hangat hati tu.. Merekamereka je yg tahu cerita sbenr.. kpd mulutmulut longkang dipersilakan angkat bulu and cukur.. Apeape korng nak suspect.. ape kerek punya orang la.. Dahdah, jgn gaduh..

Esok tak sekolah, for PMR victims.. but Ladies of 3R ada class KH for the last episode :) akan ku jumpa Cikgu Zainab kesayangan itu :) And and Miss Couple aku ajak Date :) Cik gayah enterprise tuhh :D HAHA, kawan je bodo...

*aku still Cemburu.. ape punya hal lah minah ni, but dont worry life must go on.. and i just BERSERAH to God.. i had my Heart.. :) Anyong, SarangHae bie.

No comments:

Post a Comment