Sunday, October 31, 2010

Hye world :)

Assalamualaikum w.b.t

Pagi dunia :) Wow rileks, baru pukul 12.20pagi ye. Tak tidur lagi? Yeahh aku baru habis menaip-ing :D Adelahh, sesuatu surat untuk orng jauh. Cehhhhhhhh :) WE. Okay ringkas ringkas.

Pagi tadi, Ahad. Aku bangun lambat sikit sebab malam tu susah nak tidur, telan ubat dulu baru boleh khayal. Hahhh? Hahah taktak, aku telan ubat tidur. Bukan ape. Heshh :D And pagi tu ibu kerja pulakk, memang aku je lah kena jadi HouseDaughter kan. Haa memang aku malas nak layan ragam si kecik tuu. Tapi dah abah suruh memang aku ikut je lah. Ada ke pagipagi nak main basikal kat luar? What the lahh, haha. Tidur lah sebelah dia yg tengah asyik tgk tv. Ehss lepas tu dia pergi bangun kan aku lagi, nak susu lah pulakk. Aku bangun pergi buat. And last semua bangun, herohero ni kan. Dah tuu, aku sambung tidur dalam bilik :D Haha sedar tak sedar dah tengahari, aku pun dah okay sikit, ingat bangun mandi nak kemas rumah. Abah suruh siapsiap pulakk nak pergi ipoh :) Wow memang aku express lerr. Sebab aku tau tujuan nya ape :)

Yeahhh pergi ipoh, beli SONY DSLR A550. Fuhhh memang mcam mimpi wa cakap :) Berkilat je camera tu kann :) Bukan nak cakap BATAK tapi memang dah suke. Peduli ape kann. Belibeli. Then mula nak snap tu snap ni. Memang layan lah kann :) Aku usha abah dah lain macam, sebab? Duit melayang macam tu je weyy. RM2000++ kut harga dia. Takpe :) Hahaha tapi dia syok tak kata lah, dr bulan lepas nak sangat DSLR tuu :)

Mula pergi ipoh amik camera lame dekat kedai yg dibaikinya balik. Then round satu ipoh, singgah Courts Mamout. *Betul ke ejaan. Cadang nak nengok Camera lahh, lastlast hampehh. Next pergi tesco, masukmasuk je nampak kedai Camera. Dekat situ ler camera dirampas :D Lame kut melepak kat tesco. Dr pukul 2 sampai 530petang. Hah lepas Camera dah siap beli pergi buat gambar adikdik pulakk. Ada orang melukis. Kena tunggu 40minit. Aku pulak pergi beli novel :) RM5 je, sebab tu beli. Murah kan. Ingat nak beli satu je, kat tangan pegang dua buku, ibu cakap 'ambiklah duadua tu' aku pun Hahh? Hahaha bayar je. Then jalan dulu dalam tesco, masuk kedai RM5 tuu :D lepastu pergi toilet. Pergi Nasi Kandar. Patah balik pergi tempat org melukis tuu, tak siapsiap lagi. Orang dah penat menunggu. Kaki dah lengguh. So kami pergi ler duduk dekat KFC. Haa ingat duduk je ke? Tak aihh, beli Chese Wedges lah, aiskrim lahh, Snack Box lahh. Hahaha abih duit macam tuu je. Takpe kann, sekali dua je punn :)
Balik rumah pukul 6lebih. Aku capai Camera dulu lahh, yg herohero pergi main pingpong dekat surau. Meragehh dengan ibu lah aku. HAHA.

Hahh waktu macam ni, aku memang nak busykan diri. Malas nak berduka. Macam hape je kann. Sakit hati semua ada. Penat tunggu dia ke aten? Takkk, langsung tak penat. Aku sentiasa menunggu. Even kau buat aku macam ni kann. Jangan ingat dalam kegembiraan aku, aku boleh lupakan kau. Tak semudah itu derr. Aku terpaksa bersabar. Aku ada akal. Aku ada hati derr. WE lahh aku sayang kau. Thankyou for everything.

Sesaat pun aku tak pernah nak lupakan kau.

No comments:

Post a Comment