Monday, November 1, 2010

1 November 2010

Assalamualaikum w.b.t

Isnin, pagi bangun macam biase. Tapi sedikit moody, tak tahu kenapa. And malas nak pergi sekolah actually. Tapi bila fikirkan balik rindu aku pada kengkawan. Aku batalkan jgk niat aku untuk TIDAK ke sekolah. Then macam biasa kut. Suasana sekolah. Tak lebih tak kurang. Hurm.

Tak ramai Form 3 datang. Aku dila and nadia adam. Mereka berdua cukup untuk aku lepaskan rindu :) Thanks korang, even kita macam blur je kan. Sebab dah lama kita tak bersama berTIGA macam tadi. Macam dulu. Yang bila akihiro hanya ada tiga orang. Haha funny mungkin. Mainan sematamata.

Balik awal, 1230. Plan pergi McD menjadi :) Lepas semua dah ada di McD pergi order :D HAHA. Aku takda bawak duit derr. Terpaksa dila belanja. Kesian dia :( Thankyou ye sayang.

Balik rumah aku capai DSLR :) Tak habishabis kan. Dah minat :) Sampai nak tidur punn aku bawak Camera tuu. Haha macam macam lah aku capture gambar. Permulaan okay. Aku belum hebat mna lagi. Cukup lah sini je aku post. Not in mood, baru dapat message dari Amirin ;(

No comments:

Post a Comment