Friday, November 12, 2010

Nafsu, merbahaya.

Assalamualaikum w.b.t.

Petang :) Hari ni tak kelabu. Biasa je :D Haha pagi tadi aku tak tahu lah ape hangin aku. Bangunbangun nak marah. Sekejap je hangin nya. Lepas tu okay bahh :D

Aku dah rajin. Buat kerja tanpa disuruh. For a week ni, memang change lah baii. Clean and clear kut rumah ni :) Tapi yang buat aku fed up. Bila bebudak ni buat sepahh balik. Heiiii sabar je lah.

Malam semalam aku tengok 2 fast 2 furious. Hah handsome gila lah hero kann :) Melekat depan tv jelah aku waktu tu. Yang bengang nya. Aku dah semangat nak message guna phone. Boleh pulak phone buat gila time tuu. Se se se sengal betul lah kan. Tak dapek den nak buat pesanan ringkas dengan kawan den. Hahaha.

Kesempatan itu bagus. Haha handphone rosak. Nak jual, memang dah tak laku handphone ni. I need new handphone :) Boleh dak? Heshh mintakmintak lah boleh. Ya Allah, kau lembutkan lah hati ayah aku. Amin. Kalau boleh aku nak handphone best macam ni ;



------------------



----------------


Memang terbaik lah kan kan. Siapa cakap tak okay, sekeh kang. Haha. Tak dapat pun takpe. Aku tak heran sangat kut dgn handphone. Hehe DSLR dah ada. Mencukupi sangat. Bukan belagak. Bangga je. Hahahaha gurau. Tapi aku nak merasa jugakk :D Amirin dah dapat C3 do. Jeles kuat aku. Haha.

Thats all. Nak download movie kejapp :) Bye.

No comments:

Post a Comment