Wednesday, November 17, 2010

Mungkin ..

kau cinta pertamaku
kau cinta terakhirku
tiada apa yang bisa ku nafikan kasih kita
kau air dimataku

Sedih bila diingat. Sakit bila nak lupakan. Nak buat apa lagi? Memang aku berpegang ayat ni 'just let it go'. Cukup ke tenaga untuk aku buat semua tu. Haihh susah jugak kalau dah tersayang ikhlas dekat orang. Apakah beliau seperti aku? Ouhh kenapa aku jiwang gila ni. Haha sorry. Mood aku tengah berbunga layu ;(

[sorry ye, ambil gambar tanpa izin kau]

Aku rindu kau bila aku alone. Aku tengok kau happy sangat. Alhamdulillah. Aku suka bila tengok kau senyum :) Sorry banyak sakitkan hati kau ye. Dalam hati, tuhan je tau betapa sedih aku tengok kau dalam Facebook tapi bukan depandepan :')

Terimakasih untuk semua, Nurliyana Ramli buat sayo jadi gilo :D Ibu adikadik buat aku gembira hati :)

No comments:

Post a Comment