Saturday, November 6, 2010

Musim Luruh :D

Assalamualaikum w.b.t

Boleh dikatakan setiap hari hujan. Musim luruh lah kan. Kalau aku tak belajar Geografi betulbetul. Memang aku tak tahu semua tu. Haha. Hujan sampai orang utara kena Banjir woii. Dasyat. Nak buat macam mna kan. Menyesal aku. Tak dapat lah balik kampung gamaknya. Heshh.

Lama. Aku tak updated blog kan. Bukan ape. Line ni BOWL sangat. Malas aku nak melayan. Tunggu macam ape. Baik aku buat kerja lain kan. Haa memang aku dah jarang hadap komputer ni. Banyak sebab. Bila lamalama duduk depan pc yg nala cahaya ni. Muka jadi minyak. Hurr mata sakit. Kepala sakit. Haha memang tak baik.

Sabtu semalam. Aku nak keluar. Tak dapat. Sengal lah kan. Takpe. Lain kali. Asalkan dapat eluar. Bukan ape, aku keluar bukan nak membazir derr. Aku nak makan CHICKEN CHOP. Heshh mintakmintak lah sempat. Kalau tak, kempunan aku. Whatever lah Bitch :D

Esok sekolah. Yess aku pergi. Gayah pergi. Mintakmintak semua okay esok. Apa nak jadi, jadi lah :) Aku terima. Wehee. Bye

Weyy followers and other. Sorry tak respon apapa dekat blog korang. Line tak mengizinkan. Lain kali. Okay :) Tunggu kedatangan aku, pergi blog korang. Wahahaha.

No comments:

Post a Comment