Wednesday, November 3, 2010

Jika kamu memancing ikan.
Setelah ikan itu terlekat di mata kail, hendaklah kamu mengambil ikan itu. 
Janganlah sesekali kamu LEPASKAN ia semula ke dalam air begitu saja. 
Kerana ia akan SAKIT oleh kerana bisanya ketajaman mata kailmu dan mungkin ia akan MENDERITA selagi ia masih hidup. 



Assalamualaikum w.b.t.

Maaf, aku tak sempat nak updated semalam. Keletihan. Tak sanggup nak tengok Facebook, Blog and so on. Inprogress nak mengenal apa itu Manusia. Wow wow, ayat seksi habis. Tak lah, sengaja nak menguatkan Bm aku :D Hah takpa. Nak story ni.

2 November 2010

---> Pagi aku bangun macam biasa. Tak yakin sbenarnya nak pergi sekolah. Sebab message yang aku send to Dilah and Gayah tak direply. Tapi aku pergi jgk. Tak ramai yang datang. Bosan aku tengok keadaan macam tu. Sunyi. Aku ingat dila tak datang. Tak nampak dia. End of perhimpunan baru nampak dia yang comel :)

Bosan teramat. Aku baca novel. Mengantuk sbenarnya. HAHA. Aku fikir nak balik je. Masa rehat, ada tetamu sekolah menjual buku. Aku tengok, banyak novel. Nak beli, duit hampeh. Last dila belikan. Nanti bayar balik :) Seronok aku. Haha thankyou ye sayang.

Balik rumah aku terus tidur. Mengantuk sangat. Percaya tak percaya. Bangun lambat kut. Pukul 530petang. HAHA. Fresh AirWick je bangun. Mandi makan tunggu chinta on air :)

Malam online. Tapi macam Pig. Takda mood aku rasa. Pukul 9lebih aku off. Asmara on air derr :) Sedih tengok. Tengok je lahh. Then makan sambil tengok Lagenda Budak Setan ♥♥ Tak lama lepas tu, aku mula mengantuk. 

3 November 2010

---> Bangun lambat. Sengaja. Hari malas nak buat satu kerja punn. Spend time untuk tv blog and novel jehh :D HAHA. Sorry lah. Harini je, promise sihh. Sekarang ni, blog ni selalu akan di updated. InsyaALLAH. Blog lagi satu. Private. Untuk makimakian orang :D Bye all.

No comments:

Post a Comment