Thursday, November 11, 2010

Britian's NTM.

Assalamualaikum w.b.t

Haha. Evening all :) Hari ni lain sikit. Dunia ni kelabu je aku rasa. Nak hujan tapi tak hujan punn. Wow kalau tidur ni, indah bagai :D Merepek.

Aku tak tau kenapa dgn aku lately ni. Tak boleh stop ke mimpi pasal dia. What the hell :) Malas aku nak fikirkan kau. Its hurting me, sometimes.

Topup. Bila nak topup? Hah aku dah tersangat rindu nak message. Hello, message sape nyahh? Haha rindu nak message Abang saya lerr. Lama tak contact. Semalam text dia tapi tak reply. And pagi tadi, Suprisessss abang message. HAHA. Dia dah mula working dude. Tak macam kau orang. Kidding.

Handphone. Erghh trouble gila. Boleh pulak dia gila time ni. Bowl sangat. Bila lah nak tukar phone ni :) Tak sabar pulak nak keluar result. Blackberry Pink :) i want youu. Ngee~

Comments. Tadi aku perasan. Ada orang comment post blog aku :) Thanks yow Zack Entry. Memang saya usaha untuk menghiburkan hati skrang ni :D

Got to go. Bye World.

No comments:

Post a Comment