Sunday, November 28, 2010

Holiday =,=

Assalamualaikum w.b.t

Hello Malaysia :) Ngehngeh aku dah dapat kasut baru. Tak tahu lah cantik idokk. Main beli je punn sebab saiz takde semalam. Muahahaha macam ngok je, kasut yang aku nak dah habis :(( Sadiss hati mak nakk. HAHAHA. Takpelahh, janji ada kan. Hehehe.

Sebelum pergi beli kasut semalam pergi amik nenek dulu, and ingatkan nak jumpa Hafizah. Aduhh tak sempat :(( Dia dah balik Slim River. Huu awalnyoo. Takpe lahh. Lain kali okayy.

Lepas amik nenek, pergi beli kasut and terus balikk. Abah ingat nak pergi tangkap gambar dekat tasikk. Tapi tely pulakk tak pakai seluar. Dia pakai kain pelekat je heh. Hahaha.

Sampai rumah, nenek terus panas kan laukmauk yang Opah bagi sebelum belah tadi. Wow haha. Lauk kenduri. Dah hidang semua makanan, kami punn makan. Aku malas nak makan dah, tak larat. Tapi ada pulokk ayam merah tu ahh. Tak boleh tahan nafsu lah :D Hehehe.

Pagi tadi aku bangun agak terlalu lah lambat. Tengahari baru bangun. Ya Allah anak dara :D Takpelah kan. Baru harini kot, kot lah. Hahaha. Ibu takda ni. Pagipagi dah keluar. Pergi tengok mak kawan dia kat Hospital Ipoh tu. Sampai sekarang tak balik lagi, hah. Mentangmentang kan. Pergi berjalan jugak lah tu ngang kengkawannya. Amboii sambil menyelam minum air. Aku pun, Haha suruh lah ibu beli Beg kalaukalau ada, yang sedap mata dipandang ;) Ngehngeh.

Hurm menyakitkan hati. Siapa suruh buka dia punya personal tu. Haktuihh aku yang sakit hati ni. Ada kawan pun tak boleh harap. Sama je. Hurrr ! Nasib lah aku ni baik hati. Kalau tak, dah lama aku benci. Hah marah ni. Grr~~

Okay yall. Nak melayan NFSMW. Sorry lah orangorang ShoutMix. Gua tak sempat lagi nak rep lu orang punya Message'sss. Internet gua murah. Nanti okayy ;)

No comments:

Post a Comment