Friday, November 26, 2010

Aduhh sakit perut, dia dah datang !!

Assalamualaikum w.b.t

Huhh sakit perut eden ni hahhh makcik. Macam mano nak kasi elok balik ni. HAHAHAHA. Bila lah nak habis red line ni. Nyamnyamnyampahh aku.

Harini ada kenduri, sebelah rumah nenek je. Rumah opah Hafizah. Kawan sekolah rendah dulu, hehehe. Lama gila tak ketemu ye ;) Tadi jumpa kau, cantik dah dia ni ;) Tapi kita tak sempat nak berjumpa pun kann. Orang ramai, lagipun aku sakit perut tadi nyahh. Mengantuk lagi.

Dah tak boleh solat, of course aku bangun lambat. Pukul 10 baru bangun tadi, terus mandi and siapsiap. Dah tentutentunya meragam aku harini. Tension gila. Hahaha. Semua benda tak kena. Biasalah kan. Paham je lah kome. Hahahaha. *Otak pun tak betul dah.

Masa dekat kenduri, aku ingat jumpa Hafizah je. Sampai je, nampak pulokk si Abang Wan tu hahh. Ehss segan aku ehh. Hahaha mentangmentang cuti kann. Cehh rajin dia, join katering. Hehe sesengih je lah aku jumpa dia :)) Lama kut tak jumpa dia, busy aje dia ni.

Ingat aku terus nak jumpa Hafizah lepas makan, tapi Opah cakap dia tidur rumah Sedara dia pulokk. Elok lah tu, sedara dia duduk dekat rumah aku. Kenapa lah tak cakap ada kat sini, kalau tidak boleh jumpa kat sini je kan. Hehehe. Meriah jugak tadi. Aku duduk dalam rumah nenek je, pening kepala. No mood derr. Duduk diam je aku :)

Yess malam ni, mintaminta tak hujan bai. Aku nak beli kasut. High heels gitu. Cehh memang aku nak dari minggu lepas. Tapi minggu lepas Abah tak gaji lagi. Hahh sekarang sudah gaji, apa lagi kan. Hehe. InsyaAllah nanti aku dapat lah kasut baru :))

Yalls, okay lah. Nak out, internet menyakitkan hati ! Hahaha Bye.
Hearing Bruno Mars songssss :))

No comments:

Post a Comment