Monday, November 15, 2010

Banyak hari, HAHAA

Assalamualaikum w.b.t

Okay lama tak updated kan, yelah. Computer ni asyik ada je masalah nya, orang lain nak guna. Hurrr bila bukak internet, emang lehembap gila. So aku pun Shut Down je. And sekarang baru ada chance nak updated :)

14/11/2010
--> Aku tak tidur untuk hari tu kan. Lepas semua kerja dah aku buat, aku pun amik selimut nak rest. Pukul 11, tertidur. And 1230 bangun. Fuhh fresh je aku rasa. Tak tahu kenapa, memang tak rasa mengantuk punn :) Tidur kat sofa je kut. Haha

Tengok depan, ibu dah balik kerja. Abah pulak nak pergi kerja. Hurm then ibu ajak pergi makan KFC. Makanmakan untuk birthday adik(awi and sekaligus birthday nenek harini 16/11 :)

Enjoy gila kut, banyak gila aku makan Cheese Wedges nye. Hahaa kesah ape. Malam tu penat kut, bengang gila. Aku pun tidur pukul 8. 10 bangun 11 tidur balik. Happy Bithdays lah ye Awi and Nenek.

15/11/2010
--> School Day. Hurr sucker. Aku malas nak pergi tapi rindu Gayah and yang lain. Terpaksa datang :D Enjoy sikit, bengang sikit. Gila mna tak bengang. Ada orang aku tak tahu apa yang tak puas hati. Dia masuk aje kelas yang kit orang lepak then cakap 'Aten buat apa kau datang, menyemak je' Haktuihhh bapok. Lantak aku lah nak datang idak. Sibuk apa. Bukan kau yang hantar amik aku balik sekolah. Derrr.

Cool. Aku tak layan sangat. Then sembangsembang sampai lah nak balik. Hurr memang aku tak tahan dduk sekolah tu. Siak je rasakan. Tension kalau orang belagak angkuh sombong lagi baghal ni.

Balik sekolah terus aku tidur. Penat. Tak tahu lah kenapa. Aku tely awi je duduk rumah. Ibuabah kerja. Tiga beradik tidur depan tv. Hujan kat luar punya lah lebat. Pukul 6 macam tu baru kami bangun. Tengok kat sebelah ibu dah balikk :) Hehehe.

Chinta dah over. Huh borng je aku petangpetang :(

Today.. Aku tak tahu kenapa, tbetbe mimpi yang aneh. Hah mainan tidur. Ya Allah minta dijauhkan bendabenda tak elok. Amin. Tak larat nak kemas rumah sangat. Rehat je aku :)

Sekarang tengah duduk depan computer ni :) Main game, NFSMW. Hilang tension aku :D Btw, kenapa orang tak boleh terima aku main NeedForSpeed tu. Haihh sebab? Aku perempuan. Sengal gila. Suka hati lah kann. Dari kau orang tak reti main. Betul tak? Haha padan muke.

BYE.

No comments:

Post a Comment