Sunday, November 28, 2010

Monday ..

Assalamualaikum w.b.t

Selamat Petang.. Dah 4 hari aku bangun lambat ni. HAHA.. Tak tau lah, nasib baik ibu abah paham :)) Ouhh abah merajuk lerhh semalam ibu balik lambat sangat. Hehe kesian. Takpe, ibu dah balik dah punn. Lepas ni kita pergi jalan pulokk ye.

Hari ni tak tau nak buat ape, senga; punya internet. Asyik lembap je. Bila lah nak express ni, heshh kacau. Awi dah pergi tidur rumah nenek lahh. 3 hari kut, aduii kenapa lama sangat. Nenek pun dah balik tadi, MakNgah nak balik, hantar anak dia duduk dgn nenek. Its okayy.



Dalil Cinta. Huh tengok cerita ni semalam? Hehehe best hoihh, dua kali dah tengok. Hahaha FA iloveyou lah. Suci gila muka dia kan. Hahaha FA--> Fahrin Ahmad ye. Jangan salah mengerti. Hehehe. Bila FA nak kahwin ni, mak aii. Kalau lah kita ada jodoh :)) HAHAHAHA merepek lerhh.

Kerja aku duduk rumah ni, kongker tv je lahh. Sekarang dah malas nak on Facebook. Menyakitkan Hati. Rasa macam nak close account tu punn ada. Tunggu je lah nanti kan. Hahaha. Number telefon punn aku rasa nak tukar. Menyampah gila dengan Kemudahan sekarang ni. Siol je kan. Hahaa.

Sadiss aku tengok Safa & Marwah ni, nak menangis pun ada. Haa sekarang aku dah layan cerita ni pulokk. Orang menganggur, biasalah. HAHAHAHA takde lah.

Okay lah yall. Takde barang nak post dah, hehe. See you :) Bye iloveyou Malaysia.

No comments:

Post a Comment