Sunday, November 28, 2010

How fast you .. STUPID !

Sakit hati. Tak guna kan. Rasa macam nak mencarutttt je ni. Tapi tak baik lah pulokk. Sebab hal ni tak penting langsung !! Itulah, nasib baik aku tak percaya 100%. Kalau tidak, memang dah gila aku sekarang ni. Alhamdulillah. Nasib baik baru sekarang aku sedar, kalau bertahuntahun kemudian. Ehss rasa stupid je aku kan. Mengharapkan orang yang menipu aku sendiri. Selfish.

Memang aku rasa bodoh sangat sekarang ni. Percaya sangat dengan janjijanji manis yang habuk pun langsung takda. Selama ni pun kau tipu aku. Wtf! Wahai manusia, syukur lah aku tak tipu kau tahu tak. Kau mainmainkan aku. Eiiiiiiiiii ! Geram ni geram. Penipu penipu penipu !!

Tak guna nak marahmarah menambahkan dosa kering. Nak moodymoody sampai muka berkedut. Hanya sebab penipu kan. Menyamnyamnyampah aku. Aku tak suka orang tipu aku. Even sedarah sedaging aku. Memang aku benci, tambah pulak kau tu bukan sapesape bagi aku. Hurrr ! Enough. Lepasni kau jangan muncul dalam hidup aku, popopodahh.

Miracles will comes if we're still patient with it. Love by me.

No comments:

Post a Comment