Tuesday, November 30, 2010

Good Dayy with BB +_+

Assalamualaikum w.b.t

Petang yall. Cuaca baik, mood baik. Line Maxis pun baik. Wow ini lah masanya. Hahaha sesengal je. Alhamdulillah aku boleh online dengan tenang gitu :)) Takda ganguan. Sebab aku alone dalam rumah ini. Home sweet home :)

Bosan, bangunbangun pagi tadi semua orang dok tidur lagi. Haihh mentangmentang cuti pagi kan. Hehe lepas mandi kemas bilik, takde watpe lagi aku tengok lah tv sampai habis Safa & Marwah. Pagi tadi line takda doe, geram je aku.

Pukul 2 macam tu ibu pergi kerja. Abah dah pergi awal. Hurm tely pulakk pergi rumah nenek. Tinggal aku sorang. Aman dunia aku rasa :) Hahaha. Makan meggi je aku. Nak masak, eii belum masanya lagi. Hancur dapur nanti. HAHAHA.

Have a good look. Hah aku change wajah blog ni. Tak tau lah cantik ke idakk. Suka hati aku je buat ni. Haha whatever lah kan. Aku je yang nak post blog ni :) Hehe.

Okay lahh, bye yall. Ada masa jumpa lagi :))

Always look at what you have, never look at what you have lost.

No comments:

Post a Comment