Thursday, November 25, 2010

Lost World of Tambun ;)

Assalamualaikum w.b.t.

Waduhduhduhh rindu gila dekat blog nihh. Lima hari berturut tak updated ni, masyarakat. Gila aku jadi nyaa, hehehe. Okay selama lima hari ni, mula 21.11.2010 haritu, aku duduk rumah menjaga menengok adik aku tu. Si tely tu, dia sunat kan. Haha. Selain tu aku banyak tidur je lah. Sampai abah cakap aku pun sunat jugakk. Hahaha.

Semalam 24.11 aku pergi Lost World ;) Dengan Mak Ngahh, nenek pun pergi mehh. Pergi ikut Plus punya geng. Best lah jugakk. Pergi pagi balik petang. Penat semua ada. Haha.

Banyak yang dah ada kat Lost World tuu, haha. Kalau dulu nak mandi boleh je pakai track suit kann, sekarang tak boleh dah. Boleh pakai seluar penduk or seluar jenis ketat tu hah. Nak tau cerita, mulanya aku pakai lah seluat track tuu. Nak masuk dah dalam air nyaa. Tibatiba ada Abang berbaju orange, muka hitam, berbau bangang, menutup mata. Macam bangang dia cakap seluar track tak boleh masuk dalam kolam ni. Hahahahaha aku punya tergamam sorangsorang. Lama jugak aku usha abang tu, lastlast dia pergi macam tu, bahabi punya abang. Hahaha.

Yang best nya, aku tak dapat lah mandi sebab tak bawak seluar ketatat tu hah. So Mak Ngah pergilah belikan dalam kedai tuu, seluar pendek. Hahaha ye aku mandi pakai seluar pendek, tak pakai tudung lerhhh. Malu nya Ya Allah, berdosa nyaa aku rasa. Hahaha. Macam tak percaya gila lah. And aku yakin, itu yang pertama dan terakhir aku pakai seluar pendek depan orang ramai. Hahahahaha :'(

Balik nak dekat pukul 6. Sampai rumah makanmakan, lapar sangat. Hahaha. Balik rumah nenek dulu, malam baru ibu amik balik rumah. Dah balik rumah, happy je lah. Tibatiba pulakk aku menangis meraungraung tahu tak !!!! Awi punya pasal lah ni, dia jatuh kat kayu ping pong tepat gila dekat mata aku. Sakit derrr. Berdarah dalam mata aku  ni. Nasib baik sikit je ibu cakap, aku dah risau buta dah. Hahaha menangis melalak aku, tely pun terkejut. Hahaa amik kau. Awi takut aku marah dia pun mengis sekali. Hahaha awi awi.

Masuk bilik, sambung nangis lagi, sakit kut. Hurm sampai tertidur lah aku. Bangunbangun dah pagi. Alhamdulillah mata dah okay. Bengkak je. Hahaha ;) Tely pun dah okay sangat bahh. Dia dah berjalanjalan dah. Siap online lagi. Haha ;)

 Okay lah, only here ;) Ada masalah negara pulak nak kena settle. Hahaha bye yall ;)

No comments:

Post a Comment