Wednesday, October 20, 2010

What around world?

Assalamualaikum w.b.t.

Rasa boring, duduk rumah sorangsorang.. Lepas bangun pagi, mandi.. Okay lagi sebab ibu ada.. Lepas dia pergi kerja pukul 2 tadi.. Hurrr macam orang gila.. feel hot aku pergi mandi, lapar sangat, makan je apa yang ada.. Aku tgk handphone tak bunyibunyi... Kadangkadang je ring in :D Siapa text-ing? Sweetheart lerr :) Tapi tak text sangat, sbb dia busy, ada kerja.

Habis cerita pasal pencuri baik tadi, bertajuk akulupalah.. Aku online, Facebook? Bosan, then pergi usha blog seorang.. Sedih sampai menitis mutiara aku.. Sebab? Her boyfriends dah Arwah bulan May tahun ni, hurm takziah :( Sadiss aku rasa, macam mana kalau dekat tempat aku? Idk.. Kita semua Tuhan yg punya.. Then aku terus give HIM a message 
-iloveyou :)-

Tibatiba aku rasa malas nak berdepan dgn manusia yg pernah aku kenal.. Sekarang lah.. Tapi aku fikir banyak kali.. Manusia ni memang banyak ragam nye kan.. Yang buruk boleh dibaik kan :) tapi ada certain thing yang maybe tak boleh.. ape dia? Entahh.. hurm tapi aku fikir, kenapa orang lain punya hidup macam mewah? sampai lupa diri lah.. Bukan nak cakap aku ingat diri sangat.. tapi entahh lahh..

Ada satu blog, cerita pasal orang yang cakap besar.. Teringat aku pada sesuatu.. hurm no coment.. Sebab aku rasa kalau aku cakap pasal cakap besar ni, ramai aku jumpa orang macam tu, lastlast hapahhh takda.. macam Hell :) Sorryyy hehe.. Benda ni aku dah belajar dari dulu, sejak aku kenal dunia.. And aku baiki diri untuk tidak buat macam tu, macam ape? Cakap besar lahh derrr.. aku rimas dgn orang mcam tu, tapi aku kena faham, orang... manusia.. yang dipanggil hamba Allah, banyak ragamnya :) So aku terima dgn hati yg ikhlas.. even dalam hati ni sakit dgn katakata orang yg Hell tu hehe. Sorry :)

-Always iloveyou Bie-

No comments:

Post a Comment