Wednesday, October 20, 2010

Cerita panjang =.=

Assalamualaikum w.b.t

Today, tersangat lah boring aku rasa.. Kau tau kerja aku mandi, tengok tv, solat, online.. Itu je lah... petang sikit message :) Hurrr kalau lah aku ada 100 000.. Swear aku keluar jalanjalan.. beli itu beli ini.. Haa ni.. eiii taktau nak cakap lerr, bosan tahap DEWA :D

Two days ago ..

Happy Birthday Ibu :)

Aten sayang ibu sangatsangat :) Semoga ibu panjang umur,sihat memanjang,senyum memanjang and bahagia dunia akhirat :) Maaf sbb aten tak dapat jadi anak yg baik sangat selama ni,but i try :) Aten sayang ibu.. Even aten tiaptiap hari buat ibu marah,buat ibu penat amik and hantar ibu sekolah.. Aten hargai sangatsangat,INSYAALLAH aten akan balas kebaikan ibu :) Results PMR, aten tak sure boleh bagi ibu 8A's tapi aten dah cuba, ibu tau kan? Hehe doa aten tak lekang dgn nama Ibu :) ILOVEYOUMOREMOREFOREVER.

Happy Birthday Bella :)

Aku sayang kau sangat.. Harap kau dapat happy life forever :) Aku doakan.. Best Friends Forever :) 10 tahun lagi, jangan lupa aku yg jahat ni. HAHA.


Masa birthday ibu aku tak tahu nak buat suprise ape, sebab? Abah tu, taknak bagi kerjasama. Dia nak bg suprise kat ibu sorangsorang.. HAHA paham sangat lerr. Malam 18 Oct, satu family pergi Mcd, macam ape lah kan sbb penuhh dgn orang cina.. Takpe kami makan jgk dekat situ :) Best even abah bising sbb ramai sgt orang.. Haha and and hujung bulan ni kami plan lagi ni :) nak beli cake untuk ibu :) INSYAALLAH..

Esok? Aku malas nak pergi sekolah, tapi Adilah baru call tadi, dia suruh pergi.. Hurm sorry dila.. Aku memang nak pergi sebab kau pergi, tapi aku macam takda mood lagi nak pergi.. Sorry i've be selfish.. Tapi aku memang tak pergi esok, sorry dear..

Everyday i need you
I wish you be mind forever

No comments:

Post a Comment